[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 17:35

Ach, er is inderdaad overal wel wat. (hier heb ik nog niets weten te ontdekken...) En dat maakt dat je de ene stal wel fijn vindt en de ander niet. Dat is dus persoonlijk en ligt aan jezelf, je paard en je verwachtingen. Ik ben bij Ypenburg wezen kijken, zag er netjes uit van de zomer, maar het zou niet mijn eerste keuze zijn. Waar Karin en Marion staan, vindt ik wel een mooie stal, heeft Renkie ook even gestaan en hij heeft het er prima gehad. Ik ben ook bij het Einde geweest, werd heel vriendelijk te woord gestaan en dat lijkt me ook een fijne stal, maar erg groot. Zo is er overal iets, het is voor de stalhouder ook moeilijk, je kan niet aan ieders wensen voldoen.
Dus: zoek een plek waar je je goed kan voelen en waar je paard een paardenleven heeft!

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 17:50

nou wannadoo een wystan willlen nog even zeggen dat ze precies in ee goede tijd 24/7 buiten hebben gestaan en nu lekker saampjes knuffelen in een stal ;)
idd wat meer binnen , maar weet nu wel , dat ik niet gauw naar een mindere bak wil.
Heb vanaf zondag al zoveel bereikt echt niet normaal!!
Wannadoo lijkt ook zo blij en ik... Ik ben eufoirsch, kan het amper geloven

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 17:51

ieder zn eigen prioriteiten en keuzes! Zo is er overal wel iets...

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 18:40

wat een geklaag, niet eens zin om het te lezen! De bak vind ik nog best te doen, alleen bij regenval is het linker stuk nat ja, so be it! Bak is 30x60 boeiend, dan sla ik 10meter over.. Bij john hadden we 20x40en bij regen val viel de linker achter kant weg.. Maar goed blijkbaar kunnen jullie ypenburg alleen maar negatief maken, prima wat jullie willen.. Ik sta er naar mijn zin.. En natte paddocks, tja dat neem ik maar voorlief, ben blij dat ze buiten kan staan.. Was voorheen op smd ook niet anders, voor de nieuwe... Pff alstjeblieft zeg..

Zo paardjes waren weer braaf, konden nog prima bewegen... Eerst lekker in de molen en daarna nog even buiten gereden.. :)

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 18:42

en ik sluit mij bij jet aan! :D mooi gesproken...

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 19:04

Wat een onzin allemaal. De bak van John, waar we allemaal hebben gestaan was met dit weer ook te nat geweest zonder die vulling en met vulling wastie veel te zwaar omdat dat zand er niet doorheen ging. Ik vind het echt onzin om de stal lekker af te kraken en ik heb totaal geen last van de bak op Ypenburg. Er is 1 slecht stukje als het geregend heeft maar dat had John ook. Dus op de bak ben ik er in ieder geval NIET op achteruit gegaan.

En kap toch steeds met dat gezeik. Echt heel irritant om elke keer Ypenburg naar beneden te halen. Wees dan zo stoer om gewoon niet naar stal toe te gaan waar je het toch niet naar je zin hebt.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 19:19

hihih Nouja, wat dan wel grappig is aan deze 'discussie'..
De mensen die op ypenburghoeve staan zijn er helemaal tevreden, en de mensen die er is 1 keer geweest zijn hebben er wel wat over te zeggen.
Dan staan we toch allemaal op de goede plek :D
Mooie afsluiter :P?

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 19:24

hmm, alleen laura zegt nu toch dat t slecht is? Komt denk ik ook omdat het niet haarr eigen keuze is.

Ach ieder zijn ding. Stal nu is voor nu echt perfect. Enige wat ik wel jammer vind is dat ze niet vaker buiten komen... Maar goed. Ik ga gewoon vaker of langer en gelukkig staan ze samen.

Heb overigens niet veel bakken gezien die nu te doen zijn, wat een rotweer!

Ypenburg vond ik alleen jammer dat ze niet communiceerden, of iig op tijd aangeven waar je nieuws kan vinden (dat je paard binnen staat een dag)

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 19:24

_/-\o_ 'amen', helemaal gelijk eef...

Zo gaan strax lekker criminal mind kijken, voor stukje ziet er echt spannend uit! :o

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 19:26

spannend kay :D

Ik heb zo weer een kijker voor mn liefde op 2 wielen.. Hoop toch wel dat die nu beetje verkocht gaat worden hihi

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 19:28

Nee met die bakken heb je gelijk Marjo.

En ik ben blij dat ze gewoon buiten komen als het mogelijk is. Sommigen hebben helemaal geen losgooi service en ik ben blij dat dat wel gebeurt. En van een dagje binnen staan gaan ze ook niet dood hoor.

Ach er is overal wel wat aan de hand of juist niet. Dat is persoonsgebonden. Het enige wat ik dan erg rot vindt is dat er dan overdreven afgegeven wordt op een stal waar je niet voor hebt gekozen. Laat het dan gewoon zo en maak er het beste van, of doe dat paard dan niet. Het is het een of het ander.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 19:29

En iedereen heeft nu zijn plekje gevonden of is er mee bezig maar het prijzen en klagen over andere stallen moet nu wel een keer over zijn.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 19:29

Wij hebben dan nog wel beetje t geluk dat kay / soof en ik onregelmatige werktijden hebben, en we het dus best snel van de een of de ander horen als je paard binnen staat, dan gaan ze gewoon alsnog naar buiten :)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 19:31

ik ga ook criminal minds kijken.
Voelt het bij jullie ook zo koud?

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 19:32

AnitaJoeri schreef:
ik ga ook criminal minds kijken.
Voelt het bij jullie ook zo koud?

Valt best mee eigenlijk.. haha Het voelt koud maar het is niet zo koud :+

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 19:42

het was 7graden vanmiddag op stal, dus zal nu wel graadje of 4 zijn :) vind het vanaf de bank met de kachel aan wel een gevoels temperatuur van 20 :P haha

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 20:04

Lay schreef:
het was 7graden vanmiddag op stal, dus zal nu wel graadje of 4 zijn :) vind het vanaf de bank met de kachel aan wel een gevoels temperatuur van 20 :P haha

haha ik ga het winnen in mijn huiskamer is het 23 graden kwam ik achter,erg warm net de kachel zachter gezet.Buiten is nu 4 graden,beetje hetzelfde als bij jullie dus,maar het voelde koud vandaag.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 20:05

gaat het trouwens weer goed met de poes , kay?

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 20:16

weet niet hoe deze dicussie opeens zo oplaaide, ik bedoelde i.i.g. Niet dat ypenburg slecht was ofzo :s
sory als dit wel zo overkwam.
Stond er met plezier, maar te ver, en daardoor te duur.

Lay

ja gelukkig wel! Ze ligt heerlijk te slapen :) en net was ze aan het spelen met een korrel kattengrit :=

ik ga afsluiten, gezellig doen met vriend lief ;) slaap lekker alvast allemaal :)

Lala_Laura

Uhh niet alleen ik maar ook kim me zus en de meiden die dus afgelopen periode zijn vertrokken net als afgelopen maand weer een van deze stal ivm de bak. Als het aan kim lag was champ daar allang weg. Maar we hebben besloten te wachten om de uitslag van john. En van die paddock ja vind best dat ik mag zeggen dat dit niet kan voor bijna 300 euro per maand maar ze gaan er wat aan doen dus dat is mooi. En ik bepaal zelf wel wat ik zeg en of ik ga ik en me zus hebben een paard te doen want niemand anders doet hem dan.

Bij john waren de paddocks alles behalve slecht. Ik kan ook niet wachten tot dat john open gaat want wij stonden nog veel liever daar op het land ( wat helaas niet meer kon) nu beseffeb wij. Kim piet en ik hoe goed we het hadden bij john en ja dat mag zeker gezegd worden niet vaak genoeg.

Ik zeg alleen mijn mening en dat jullie er discussies over maken dat is dan weer jammer. Ik doe hier niemand kwaad noem niemand zijn naam.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 20:31

Princesspres schreef:
weet niet hoe deze dicussie opeens zo oplaaide, ik bedoelde i.i.g. Niet dat ypenburg slecht was ofzo :s
sory als dit wel zo overkwam.
Stond er met plezier, maar te ver, en daardoor te duur.

Haha gekkie. Was niet vanwege jou :(:)

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 20:35

Ik heb niks over de paddocks gezegd. De paddocks waren bij John, de ondergrond, erg goed. Alleen wel aan de kleine kant om daar de hele dag op te staan. Paddock bij Ypenburg is inderdaad te modderig, maar heb gelezen dat paarden liever een halve dag in de modder staan dan de hele dag binnen. (niks gemeens tegen iedereen)

De rijbak daarentegen vind ik bij Ypenburg echt niet slechter als bij John.
Ik heb sowieso niet zo heel snel problemen want ik heb het erg naar mijn zin gehad bij John, ook mét rijbak.
Ik vind het alleen echt heel irritant om steeds maar te moeten lezen dat Ypenburg zo slecht is.

En ook beetje raar dat Press zegt dat ze het naar haar zin heeft gehad en daaronder staat dat de meiden die weg zijn gegaan, weg zijn gegaan omdat ze het niet naar hun zin hadden. Beetje vreemd.
En ik begrijp dat Piet en Suus het op zich ook wel naar hun zin hebben bij Ypenburg. Beetje raar dat er het een wordt gezegd op stal en het andere op bokt..

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 20:43

Maar ik ben er een beetje klaar mee. Slaap lekker allemaal!!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 20:57

JONGENS, mijn brommertje is verkocht ;(