sorry hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar heb er wel onwijs veel zin in! 
gina2003 schreef:Ja, je moet ervan houden, daarom heeft iedereen een eigen mening natuurlijk.
zo en zo is het moeilijk om voor een haflinger een geschikt iemand te vinden.
Ze staan bekend als "kinderpony" maar kan me daar niks bij voorstellen eigenlijk, ze zijn daar veel te dwars voor en super sterk, zie nou niet een kind met Gina een stukje gaan lopen of zo.
En meiden van deze leeftijd die willen meestal een KWPNer of zo, om wedstrijden mee te rijden..
Ik was vroeger ook zo, maar het ras sprak me erg aan, en ben nu wel zo dat ik echt wil genieten van het rijden, en niet mer zo wedstrijdgericht ben
gina2003 schreef:Ja, ik ben ook niet echt een springer eigenlijk, wil lekker naar buiten.
Heb wel 2 jaar geleden op de ZH met een onderlinge wedstrijd meegedaan, iedereen deed gewoon op zijn of haar niveau mee, en er kwam een totale lijst uit, en van de 20 mensen of zo, werden wij geloof ik 4e of zo, dus was daar erg blij mee.
gina vind dat op zich wel leuk, die vind het wel leuk om wat te tonen, met inrijden liep ze te klooien, wilde niet stoppen, was heel gespannen, van voor erg aan het hangen en trekken en in de ring was ze super ontspannen, kon nog niet aan de teugel lopen toen, maar liep lekker ontspannen naar beneden, kleine ophouding en se kwam terug, iets been en ze ging vooruit, echt super, was een leuke ervaring.
Kirsten_S schreef:gina2003 schreef:Ja, ik ben ook niet echt een springer eigenlijk, wil lekker naar buiten.
Heb wel 2 jaar geleden op de ZH met een onderlinge wedstrijd meegedaan, iedereen deed gewoon op zijn of haar niveau mee, en er kwam een totale lijst uit, en van de 20 mensen of zo, werden wij geloof ik 4e of zo, dus was daar erg blij mee.
gina vind dat op zich wel leuk, die vind het wel leuk om wat te tonen, met inrijden liep ze te klooien, wilde niet stoppen, was heel gespannen, van voor erg aan het hangen en trekken en in de ring was ze super ontspannen, kon nog niet aan de teugel lopen toen, maar liep lekker ontspannen naar beneden, kleine ophouding en se kwam terug, iets been en ze ging vooruit, echt super, was een leuke ervaring.
Ohh dat is nog wel knap dan!!
Ze was gespannen voor het springen , is meestal zo bij het paard en de ruiter haha
gina2003 schreef:Dat is wel spannend inderdaad!
Zou het wel moeilijk vinden om bij iemand te gaan inwonen, ook al is het alleen voor je stage.
Maar wat is er met je verzorgpaardje eigenlijk?
doe je die nu niet zoveel meer"?

Pebbs schreef:Ja donderdag wel, maar woensdag niet meer..
en nou heb ik echt super veel tussen uren bijna elke dag ! potverrrr wat haat ik school !!! waarom moeten ze het nou weer verpeste !