Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haha duurt nog zo lang 

Dus die kunnen wij ook! nou ja het grootste deel, niet helemaal. Want er waren meerdere choreografen dus die tijd had hij niet
En hij moest ook al eerder dan verwacht, want Tony stone had vertraging met Lufthansa haha.
daar ben ik 's avonds dus ook nog heen geweest
dus ook so you think you can dance gemist, maar vanavond is de herhaling, even opnemen dan maar 

Al wat minder moe?
Echt hoor, ze moeten mij echt hebben de laatste dagen.

Waar je ook op school zit overal is wel eens vertraging/storing of uitval.... Je zou ze soms wat! 

Ik heb sytycd gekeken ja
Hoop dat Michael of Els wint!

We zijn trouwens ook nog met de meeste op de foto geweest
En ook met Giovanni! die vorig jaar mee deed met sytycd! haha dat was echt grappig, hij zit ook bij die vereniging van TEC. dus hij kwam eventjes kijken

dat is 1 van de beste van nederland! Dit was gewoon een dag waar je kaarten voor kon kopen, en dan mocht je de hele dag de workshops volgen, van onder andere hij dan, en Patrick die is ook uit nederland. En nog Luam, Tony Stone en Lennon vanuit de USA. (misschien zegt dit je niet zo veel haha, maar t zijn echt top choreograven!
dus was super leuk natuurlijk!) 

En ben weer lekker bijgeslapen gelukkig. Vanacht eindelijk weer is door kunnen slapen zonder een paar keer wakker te worden. en lekker kunnen uitslapen. Hoe was de meeting? 

een zeiknat geregend paard en een laars die met schilderstape dichtgeplakt was omdat de rits stuk ging
jury lag helemaal dubbel