Jeetje dat is ook wat van Winston, Joyce zal wel balen zeg!!!!!!!!!heeft ze eindelijk weer een lekker paardje gevonden...............
steef zeg dat er voor der is gebeld : 0553575757 geloof ik.. ff op detelefoongids.nl kijken naar het nummer van de apenheul
sambagirl schreef:Jeetje dat is ook wat van Winston, Joyce zal wel balen zeg!!!!!!!!!heeft ze eindelijk weer een lekker paardje gevonden...............ja
aatjuh12 schreef:steef zeg dat er voor der is gebeld : 0553575757 geloof ik.. ff op detelefoongids.nl kijken naar het nummer van de apenheul 055-3575757
sambagirl schreef:Jeetje dat is ook wat van Winston, Joyce zal wel balen zeg!!!!!!!!!heeft ze eindelijk weer een lekker paardje gevonden...............Wat gemist? Ben ziek, blijf vandaag thuis. Nee het is geen 1 april grap
Jeany_Orion schreef:sambagirl schreef:Jeetje dat is ook wat van Winston, Joyce zal wel balen zeg!!!!!!!!!heeft ze eindelijk weer een lekker paardje gevonden...............Wat gemist? Ben ziek, blijf vandaag thuis. Nee het is geen 1 april grap toch nog iemand die er in trapt!
Ik ging hem er ook zelf inzetten, om te kijken of dat die uit die PB's was die van kleur veranderde en ik kan hem er ook niet uithalen
Zo ik ben weer bijgelezen... hebben geen 1 april grappen gehad vandaag ... en was heel erg rustig helaas
het was heel flauw vandaag, ik zeg tegen liselot; je veter zit los Gaat ze nog kijken ook Bes grappig, dat iemand daar nog intrapt xD Aangezien ze helemaal geen veters heeft, en ik het vorig jaar ook al zei