Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
- of hij was zwanger geraakt van zijn neef, per ongeluk en toen baarde hij een kind op de wc die hij in wc-papier gewikkeld heeft en nu bij zijn dochter (die overigens toch zijn zus blijkt te zijn die het gedaan heeft met zijn vader) verstopt ligt in een kribbetje en hij blijkt de reincarnatie te zijn van jezus dus is de priester langs gekomen maar die is tegen homo's dus vraagt ie zich af of dat wel kan als ie het kind met zijn neef heeft gekregen maar iedereen denk dan omdat ze dat dan maar zeggen dat het het kind is van zijn dochter en dan is het weer wel goed. Ohja en dan komt er brand en dan wordt het geblust maar dan komt er een overstroming en dan kan die baby op water lopen en dan redt ie iedereen. GENIAAL! Ik moet een serie beginnen
.
.
>.
)
Ik reed zonder zadel en heb de laatste 5 minuten ook nog even het hoofdstel afgedaan.. was ze ook superbraaf bij 
was de eigenaar opeens helemaal boos dat ze op mij zat te wachten en dat ik haar niet eens had gezegd dat ik niet meer in dat bakje ging.. kon dus niet omdat dat andere persoon er nog in zat(die was er op dat moment egt 1 sec uit)
, was vanmiddag bij de kinderboerderij en daar staan twee pony's, één (prachtige!) witte welsh, en een hele leuke bonte shet. Ook een ezel maar die wil niet echt iets maar ik ga ze dus vanaf volgende week verzorgen, mag komen wanneer ik wil. Ze hebben ook een groot land enzo en één meisje die deed al longeren- die welsh kan echt ook wijken enzo, heel mooi draven allemaal dingen en ze kunnen kunstjes enzo en (vrij)springen dus dat ga ik ook doen. We kunnen alleen niet rijden want dat meisje had het met die welsh wel geprobeerd met inrijden enzo, alleen toen was ze een paar keer heel hard gevallen dus dat doen we (nu iig) niet PrimaDonna_ schreef:Gaan jullie eigenlijk allemaal weer volgend jaar naar 't reelaer?
Ik niet, of ik ga 1 weekje als extra begeleiding, had Aniek voorgesteld![]()
Ga waarschijnlijk al naar Amerika, met een goede vriendin en haar tante en oom. Moet dan alleen mijn ticket betalen maar mijn ouders betalen dan een stuk mee, en dat is dan het geld wat eigenlijk voor 't reelaer was.
Over 2 jaar ga ik dan denk op Trec of in Frankrijk op trektocht.

.
PrimaDonna_ schreef:Jaa mij ook met Dunya, misschien dat ik Dunya wel mee neem haha. Nee maar als ik als extra begeleiding ga dan kan ik hem natuurlijk bijna niet rijden.