Ze mogen 2 uurtjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
(soorrrryyyy Jo), maar dacht echt dat het aan mijn dekje lag. Wat een super knollie is New dan toch ook hè dat ie gewoon doorloopt (of een beetje sukkelig....dat ie me er niet gewoon afgooid als ik ga zitten op z'n rug met dat zadel....) Maarja iig ben ik blij dat we er achter zijn waar het aan ligt, schrok best wel beetje woensdagavond dat het weer open was
.
Talida schreef:Hmm als Tal zich aan de 18 dagen oud kan het zomaar zijn dat ze 2 mei naar de hengstenboer is. Geen idee of ze dan tellen vanaf dag 1 18 dagen of de laatste dag en dan 18 tot de volgende hengstigheid
JoNew schreef:Joh ik dacht ook dat het aan t dekje lag. Was ook toevallig dat ik mijn zadel checkte. Had mijn dr zadel op Wilano gelegd aangezien bijna geen zadel past en ze nog geen KN zadel hadden geprobeerd en liep daarna terug met mijn zadel en toen kreeg ik ineens een ingeving geloof ik![]()
Maar verbaasde mij ook dat hij er nog zo braaf mee was. Volgens mij moet dat echt zeer hebben gedaan. Gelukkig heb je de laatste paar keer met een dik dekje gereden. Scheelt weer!
.