ze reageerde er helemaal niet op wat een bikkel... ziet er idd raar uit.. hopen dat het snel weg is
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ze reageerde er helemaal niet op wat een bikkel... ziet er idd raar uit.. hopen dat het snel weg is
!

noesjeskind amandaaa schreef:hey goeiemorgenIk ben ook maar weer om 7 uur begonnen
Mariek wat erg zeg van Merel hoop dat het goed komt.
xFamous, je moet wel sturen met zo'n snowboard he
Vera blij dat het beter gaat met je baard misschien heb je geluk en is het van het weekend helemaal weg.
Aniet, mag hij naast jou op de bank liggen? We hopen wel, dat het straks wat beter gaat, ook in de buitenspeelkudde zie je hem echt oud worden. Eerst moest ie zijn macho-plek afstaan en nu doet zelfs Caramba vaak lelijk tegen hem.....
,moet ie alleen wel delen met 1 dement hondje
.
,aansteller,daar hebben we hem snel vanaf geholpen,de huisvrouwen
AnitaJoeri schreef:Nous ben je nog geslaagd??
ahum hihi.. eenmaal in divoza naar de verkoopster gelopen.. nou kon zonder problemen ruilen want ik had, volgens haar, vorige week bij haar afgerekend ahahaha Ireen moest snel weglopen en ik moest me ook inhouden. Ik heb die singel vorige week niet gekocht, maar zat bij het wintec zadel wat ik vorige week heb gekocht (singel was wel compleet nieuw, kaartje zat er nog aan) echt een giller, maar ben erg blij dat ik hem heb kunnen omruilen, want had er niets aan, die buik van Ko was te dik (of de singel gewoon te kort)
doppie45 schreef:Hij mag wel bij mij op de bank liggen hoor Jet,moet ie alleen wel delen met 1 dement hondje
![]()
Hopenlijk gaat het snel weer de goede kant op met de temperaturen voor Renk,het is ook zo sneu als je zo weinig voor ze kan doen behalve wachten op de zon.
Geef hem maar een dikke knuf van Gerritje en Tink en mij natuurlijk!
doppie45 schreef:
Ik zet hem toch maar effies er op,ondanks dat ie al in mijn profiel staat...Renk vlak na zijn sport carriere,wat een bonkie he?
En wat was hij bang voor water.......,aansteller,daar hebben we hem snel vanaf geholpen,de huisvrouwen
![]()
Wel nat tot onze tenen maar de boodschap was door gekomen bij Renk.......er valt niet te dollen met deze oude dames
het gaat dus wel de goede kant op, alleen zijn staart houdt hij nog steeds laag. Afgelopen woensdag heeft hij weer acup.behandeling gehad met ook laser. A.s. woensdag gaan we weer
Ik ga wel lekker kijken naar de les, dan ga ik volgende week lekker springen
xFamous schreef:Hee, het is lekker mistig buiten![]()
Ga straks lekker naar de paardjes dan maar
AnitaJoeri schreef:xFamous schreef:Hee, het is lekker mistig buiten![]()
Ga straks lekker naar de paardjes dan maar
mist trekt al weg,lijkt of het zonnetje erdoor komt.Ze voorspellen vanavond weer eens regen en wind.
JOHNNIE GEEF OS EENS EEN WEERBERICHTJE!

vera23 schreef:leuke foto van renk... lekker nekkie nog
karin heeft gister op uk gestapt haha
vera23 schreef:leuke foto van renk... lekker nekkie nog
karin heeft gister op uk gestapt haha
lekker als je vrij bent tot dinsdag middag heerlijk weer om van te genieten !!! bah!