dus eerst komt een manege op onze paarden een wedstrijd rijden en wij ook
en dan gaan wij daarna naar hun manege en gaan zij op hun paarden rijden en wij ook en dan kijken wie de meeste punten heeft
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Mag je ook nog oefenen van te voren of krijg je een geheel nieuw paard voor je en is de wedstrijd gelijk een eerste kennismaking
.
. En de weken dr voor ben ik dr 2x op ingedeeld toen, was wel een leuke ervaring
.
. In een half uurtje moet je ontdekken hoe het paard is en hoe de knopjes werken
.

. Je kan in iedergeval geen zenuwen voor de wedstrijd krijgen over wat fout kan gaan omdat je weet dat het paard het niet doet
.

gewonnen 

. Echt die man neemt zijn werk te serieus... Je doet nu de studie HBO-rechten, wat is je ambitie bij de supermakt... (ambitie in een supermarkt... het is maar een bijbaantje). Owww en je weet toch wel dat een supermarkt heel hard werken is (wahahaha natuurlijk....), en ook zo leuk klantvriendelijkheid is erg belangrijk, als je niet goed met klanten kunt werken hou je het niet lang vol in een supermarkt (met jou als bedrijfsleider niet nee...). Er zijn zelfs twee sollicitatierondes voor de functie van een hulpkracht. Een eerste kennismaking en aan de hand daarvan nodigd hij mensen uit voor een tweede gesprek
. Echt het was alsof ik solliciteerde voor een topbaan op HBO-niveau
. Ik hoop echt dat ik het niet wordt, want ik heb dr al helemaal geen zin meer in met zo'n vent...
En twee rondes? Dan hebben ze niet snel mensen nodig...
, dat is wat ik hoop
).
. En daar heb ik toch ook zoooo'n zin in!
. Echt grappig de baan waar ik eigenlijk niet meer op rekende gaat nu misschien toch nog door
. Toezichthouder in het Tikibad in Duinrell
. Heb een mailtje van ze gehad of ik nog intresse heb! Echt zoveel beter als de Hoogvliet!
..
..
. En toezichthouder in het Tikibad stelt niet zo heel veel voor hoor
. Vooral lol maken met andere studenten die er werken
.