Ja bij mij ook goed hoor! Ben erg druk de laatste tijd, maar wel veel leuke dingen boek geschreven, veel werk en studie, tussendoor nog paardrijden, enzo
Boek geschreven? Leuk! Kan je daar meer over vertellen, ben wel nieuwsgierig!
Bij mij ook alles goed! Nog steeds lekker aan het werk bij de Epplejeck in Groningen en lekker lesjes aan het geven. Verder lekker met m'n paardje recreatief bezig; buitenritje hier, stukje vrijheidsdressuur daar, keertje springen; kortom: niks hoeft, alles mag!
JessiiCaa
Geplaatst: 28-12-12 00:52
hallo! Ik weet dat het een oud topic is dus hoop dat ik hier nog mag reageren haha. Ik woon nu ruim een jaar in Zwolle en het paardrijden begint weer ongelovelijk te kriebelen. Helaas heb ik geen tijd om een paard te gaan bijrijden en geen geld om een rittenkaart oid te betalen. Het leek mij leuk om een keer weer eens een privéles te rijden en ik vroeg me af of dat kan als buitenstaander op deze manege? Er staat namelijk bij de prijslijst dat het de prijs is voor manege klanten. En is de kwaliteit van de lessen goed? Hoop dat iemand het nog eens leest hier haha. Alvast bedankt.
Hoihoi Jessica! Natuurlijk mag je hier meepraten, welkom! Dat kan vast wel, ik zou ze gewoon eens bellen, er valt vast wel wat te regelen! Ik weet wel vaker dat er een buitenstaander eens een lesje mee heeft gereden. Ze bijten in elk geval niet, dus je kunt zo contact opnemen
Naar mijn mening is de kwaliteit van lessen inderdaad best goed, ik ben er aardig over te spreken nou kan ook ik het niet met elke instructeur even goed vinden, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. De meeste instructeurs weten naar mijn idee in elk geval wel waar ze het over hebben
Iemand van buiten af kan wel een Prive les nemen. Mee in een les is lastiger, omdat ze niet weten op welk niveau je zit en ze willen dat toch vaak eerst zien voor ze je in een groep zetten.
De kwaliteit van de les is naar mijn idee ook prima. Alleen het moeilijke is wel dat ze je niet kennen en niet weten wat voor een paard bij je past. En er zijn vaak genoeg mensen geweest die zeggen te kunnen rijden, maar dan blijkt dus achteraf van niet.
Maar het kan dus wel (mits er plek is), maar verwacht van 1 les niet te veel. Maar dat zal op elke manege zijn.
JessiiCaa
Geplaatst: 28-12-12 11:29
Bedankt voor jullie reactie! Ik wil ook geen groepsles maar gewoon privéles om gewoon weer eventjes les te hebben. Misschien dat ik even een keer langs ga om te kijken! Rijden jullie daar al lang?
Ik rij er eh... over een weekje 14 jaar, dus ben er echt opgegroeid ik vind dat de kwaliteit van instructie over de jaren verbeterd is, maar misschien komt dat ook omdat ik andere eisen heb gekregen met verloop van tijd, en zelf vooruit gegaan ben, dat kan ik niet zo goed inschatten. Verder vermaak ik me er nog prima.
@maroescha, werk je daar dan? @Aleeneh, Dat is al een beste tijd haha.
Ik wil misschien ook met een vriendin gaan dan, want als ik het goed zag kan je ook een uur met zn tweeën. maar dat zeg ik, ik zal wel even een keer heen gaan haha. Wat kost een les kaart? tien ritten is dat meestal geloof ik?
Prijslijst is veranderd, die op de website klopt niet. (tenzij ze de nieuwe voor 2013 erop gezet hebben) En geloof dat de 10 ritten kaart niet meer gebruikt wordt? Maar daarvoor ben ik niet meer helemaal up to date.