Het zou de komende (2) weken zulk weer blijven, dus dat is echt chill! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het zou de komende (2) weken zulk weer blijven, dus dat is echt chill!
! Hihi
met z'n nieuwe deken (speriem zit fout ik weet pruillipje
)

onderkin ofzo haha
het is echt zo mooi weer! Beetje jammer dat ie weer binnen staat. 

maar gelukkig heeft ze dat niet gedaan!

!

Sanne start vandaag trouwens ook met jerona (meschien leuk om te weten

Hij is de hele week al daar mee bezig volgens mij, ik was er woensdag toevallig even en toen was ie ook met Sb aan de gang. Ik denk dat het in draf ook wel heel moeilijk voor ze is, ze doen het natuurlijk niet zo vaak en iedereen doet het weer net wat anders.

Want hij was daarvoor ook nog op Kido gestapt !! En vorige week stapte ie ook al op Quincy, majaa.. meestal laat hij dan dus wel zien hoe t moet

terwijl ze wel telkens weer ging kijken wat ik heel knap vond! haha, dat kan ik echt niet hoor.. en toen begon hij aan de zijkant en achterkant de gaatjes waaruit telkens het pus uit kwam open te snijden.. ik was zo blij toen het verband er eenmaal omheen zat!
het ziet er wel mooi uit, donkerblauw verband, het lijkt net een soort van springschoen (die van brie!
) maar leuk is het natuurlijk helemaal niet! ik heb wel een pic voor jullie gescoort (van het verband), maar ik ben het kabeltje kwijt voor mijn telefoon naar de comp, dus die moet ik eerst ff zoeken..