Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:meelen schreef:Haha, is ook niet zo gek toch?!
Misschien vind je ons bordje wel mooi, en wil je dat ook voor Liquita.
Daarom, ik ben heel benieuwd.
marjoleinft schreef:hak een boom om in het bos en zaag die in allemaal in plakken en verkoop ze voor 5 euro per stuk
meelen schreef:Je zal 1 van de eerste zijn die hem ziet.
TRUSTE allemaal!!! 
LIQUITA schreef:meelen schreef:Je zal 1 van de eerste zijn die hem ziet.
Oke....geweldig. MAAR nu ga ik echt![]()
![]()
TRUSTE allemaal!!!
meelen schreef:Slaap lekker.
P.s. een koffiebeker voor op je werk misschien?
winnitou schreef:Dat wordt binnenlopen. Ik heb nog een extra kettingzaag liggen.
GEZOCHT : Boomplakkenzager (elektrisch), eigen risico, 0 uren contract, verdienste: weinig (anders hou ik er niks aan over) en als je niet goed zaagt hou je geen vingers over.

LIQUITA schreef:meelen schreef:Slaap lekker.
P.s. een koffiebeker voor op je werk misschien?
Een theeglas...lukt dat ook?
Ik ben nu ECHT weg....bye!!!

LIQUITA schreef:winnitou schreef:Voor vrijdag is de voorspelling ca 30 graden en in de loop van de middag regen en onweer.
Als het regent kunnen we de bedrijfsleider toch lief aankijken en omkopen met een heerlijk stuk taart, kunnen we binnen zitten.
Zoniet ik heb nog een partytent liggen (+ picknicktafel) kunnen we in de onderdijk. Krijg je geen gezeur over mee gebrachte consumpties.
Heb vorige week de moederdagtaart geprobeerd, leuk voor een keer ('t is dat er verse scharreleieren in zaten) maar ik zou het toch niet iemand voorzetten.
Is vast geen probleem...ik kan namelijk heeeeel lief kijken.
hahaha...maar ik zie ons wel al zitten in de onderdijk.
. misschien gelukkig maar, want de combinatie onderdijk, eten en Nelson wordt toch niets. een hap en weg is de taart, hup in Nels zijn buik
natuur5D schreef:bleeeee ik moet werken vrijdag. misschien gelukkig maar, want de combinatie onderdijk, eten en Nelson wordt toch niets. een hap en weg is de taart, hup in Nels zijn buik
. En zodra het er is kom ik wat foto's posten!! sopper schreef:Kom ook maar weer eens even langs. Sara (voor degene die haar kennen) staat lekker de hele dag op het land niks te doen. Haar buik wordt momenteel met de dag groter, net als haar uiers, en ik heb het idee dat er binnen nu en een week wel wat moet gaan komen. Er hangt een camera in haar box en ze heeft een rolsingel om dus met een beetje geluk kan ik bij de bevalling zijn. En zodra het er is kom ik wat foto's posten!!
Word jij ook een beetje mamma
Ik begrijp dat er een (goede) reden voor is, maar het blijft jammer...
We hadden met z'n drieën (voor de zoveelste keer) Jochem Miyer zitten kijken (hij blijft goed
!!!!). De volgende dag zouden we in een streng gelovig dorpje patatjes gaan eten, zegt Wesley ineens hardop in die overvolle, maar op dat moment stille, snackbar: "Dit is het antwoordapparaat van Jezus Christus. Ik ben er even niet, maar je kunt me weer bereiken na Pasen. Pieeeeeeeeeeeep!". Dennis had net een slok cola in z'n mond en dat lag dus op tafel....
Wij Wesley "corrigeren" dat hij dat nou net niet daar kon zeggen, zegt Wesley: "Nou, dan zeg ik toch wat anders! (En roept heel hard) HALLO, IK BEN EEN NEGERIN! BIJ MIJ PAST ER EEN HEEL LEGER IN
!". Al hikkend van het lachen (en ik met een rooie boei
) hebben we geprobeerd hem duidelijk te maken dat dat nou niet echt de bedoeling is van een patatje eten en of hij alsjeblieft even z'n best wilde doen om z'n act niet dààr voort te zetten! Gelukkig waren er een aantal mensen die er de lol wel van inzagen
, maar er zaten ook van die doorgewinterde rimpelsauriërs tussen die er zo van verschoten dat ze hun zwarte kousen tot ver over hun oren trokken