Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dus die mag er ook af. Bloem is nou heel de tijd zielig haar kind aan t zoeken
We zijn nu weer langzaam aan het opbouwen, was Nous ook wel aan toe (die was helemaal blij dat ze weer mocht galopperen
) Dus we gaan zaterdag ook er naartoe rijden! En op de nieuwe stal gaan we dan het dressuren ook weer eens oppakken.
En zo schattig; Nous en Orson houden elkaar goed in de gaten en hinniken af en toe naar elkaar, lief
Toen we vanmiddag terug gingen om te kijken stonden ze er relax bij, dus hopen dat ze snel gewend zijn!
Wel schattig idd dat ze elkaar zo in de gaten houden, Oz is ook echt bezorgd om Nous vertelde de staleigenaar; kan hij z'n mannelijke kant laten zien haha! 

Gelukkig worden ze goed in de gaten gehouden, das fijn!
) 

(speciaal voor de foto's hesjes maar ff afgedaan!)

meld me ook weer eens!
Kom snel een keer kijken hoor! Na mn stage dan toch.. (loop tot 4 sept Kim
) Wel tof dat ze al zo lekker relaxt staan. Orson ook al een vriendje gevonden? Of te druk met op Nous letten?
Hihi en nu dan maar leren komen op commando hè. *fluit* en paard komt aanrennen
Scheelt heel de wei door lopen naar je paard. Al kwamen ze toch al wel naar t hek lopen toch?
Je moet ook een keer strandfoto's!
Super gaaf! En lekker bitloos
Mooie bonte avond out-fit ook hoor
Ik zeg: dé nieuwe stap-outfit!
hahaha
* hahaha
Dus ik ben van de partij zaterdag
Super fijn ook dat je stagevergoeding krijgt!
Lekker veel gewandeld en gefietst
én lekker gelezen, dus mn verjaardagsboek is uit! Super spannende boeken, dus ben er heel blij mee! Foto's staan nog niet op deze computer, dus die volgen nog. Mams en paps zijn nog een keer om half 5 opgestaan om vroeg wild te gaan spotten. Hebben echt mooie foto's gemaakt van t eerste licht in t bos, wilde zwijnen gezien (en 1 op de foto) en herten (ook stilstaande mams + kind op de foto). Ik ben samen met paps en t zusje nog 2 keer op buitenrit geweest. Das ook zoooo mooi daar! Eerste keer om 5 uur 's avonds op een Fries, lekker door t bos gegallopt
(begeleider hield nogal van hard
) en een hertje gezien. Tweede keer zelfde paarden en van 6-8 uur 's avonds gegaan. Lekker met de avondzon over de hei. Was ook zó mooi! Kudde wilde paarden in de zon, lekker op t paard er langs, wilde zwijnen aan de andere kant in t bos
Was echt super!
Public Enemies is ook een super gave film! Depp is weer goed! Zondag even naar de voetbal training gekeken en naar de Harley Davidson dag geweest in Breda. Behoorlijk druk, kapitaal aan motoren, zeer aparte mensen hier en daar
maar wel gezellig! Dus ik ben helemaal happy en opgeladen aan mn stage begonnen deze week
Nu nog even doorzetten en dan ben je bijna klaar!
)
Nu gaan we buitenritje maken, we moeten nog even de omgeving leren kennen voor leuke rondjes, maar dat komt vast goed. Daarna nog even lekker bijbruinen op t strand