jarno schreef:druk op quote
ZO GOED
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jarno schreef:druk op quote
Eefje23 schreef:hihi Johnny, zal het maar eerlijk zeggen, heb jou het meest gemist van allemaal!!!!!! Zo, das pas een roddel! (leuk voor de meelezers, haha)
jarno schreef:he madelon als je wilt quoten markeer dan eerst de hele text en druk er dan pas op.
of druk op quote en wis niks
gr
madelon31 schreef:jarno schreef:he madelon als je wilt quoten markeer dan eerst de hele text en druk er dan pas op.
of druk op quote en wis niks
gr
he ik hoef toch niet steeds naar al dat vorige gel*l te kijken????![]()
Ik weet toch al wat er staat.![]()
Wordt het te onduidelijk voor je als het niet in het witte vakje staat??
Nou jammer dan!![]()
Maar kom jij naar mij of ik naar jou geef daar nou eens antwoord op dan alleen maar comentaar te leveren
jarno schreef:Eefje23 schreef:hihi Johnny, zal het maar eerlijk zeggen, heb jou het meest gemist van allemaal!!!!!! Zo, das pas een roddel! (leuk voor de meelezers, haha)
zo zo zo komen jullie er dan eindelijk voor uit![]()
gr zeurlie
(roddels roddels roddels)
jarno schreef:ja johnie je kan het hihi.
wel knap kort en dik en dan toch de toetsen nog goed raken
whahahahah
Eefje23 schreef:okidoki, weet je het te vinden?????? Superfijn hoor want de auto staat in de garage namelijk!!!
Eefje23 schreef:okidoki, weet je het te vinden?????? Superfijn hoor want de auto staat in de garage namelijk!!!
Eefje23 schreef:jarno schreef:ja johnie je kan het hihi.
whahahahah
Nou als je dat bovenstaande verkeerd begrijpt heb je ook een flinke roddel hoor shir!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Eefje23 schreef:jarno schreef:ja johnie je kan het hihi.
whahahahah
Nou als je dat bovenstaande verkeerd begrijpt heb je ook een flinke roddel hoor shir!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Eefje23 schreef:APK'tje johnny!!!!
madelon31 schreef:o hahaha heb weer te snel zitten drukken.....staat het er weer 2x maar mocht je het eerste gemist hebben voor de zekerheid dus nog een keer
MlizS schreef:wat een slap gelul hier allemaal? geen leuke roddels?
MlizS schreef:wat een slap gelul hier allemaal? geen leuke roddels?