Met rajah kon ik er in de winter niet eens komen omdat ze heel afgelegen woonden, Op me gaat dat nog aardig maar kan dan niet helemaal tot stal door rijden. En heb idd ook een binnenbak
is best wel handig hoor dat je de hele dag kan rijden. je kunt nu ook zien dat er heel weinig mensen buiten rijden. eigenlijk niemand haha.
even een vraagje hoe leer je je pony een beetje springen alex snapt er niks van drafbalkjes vind hij geweldig maar springen
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-11 17:35
ik denk dat je hem het best eerst los kan laten springen..? maar ik denk dat je daarvoor beter iemand er bij kan halen die je daarmee kan helpen.
als hij balken niet eng vind kan je bijvoorbeeld wel in gallop over een balkje gaan galloperen, net als balkjes draven, dan na een tijdje 2 achterelkaar (met goede ruimte er tussen natuurlijk) dan leert hij ook inschatten en een beetje schakelen in de gallop omdat hij groter/kleiner moet springen
Gister rondje gemaakt van 20 km, vandaag een uurtje gestapt. Kwam ook nog iemand anders tegen te paard.
Persoonlijk zou ik er geen zak aan vinden elke dag in de bak en smurf ook niet denk ik...
Ik denk oefenen en zorgen dat het leuk blijft. Dan krijgt hij het vanzelf wel door denk ik. Van het winter ga ik ook eens proberen te springen met smurf!
Ik rij ook het liefste op het buitenterrein of in het bos, maar vandaag toxh ff de binnenbaan in gesneakt voor de spiegels kon ik ff naar me houding enzo kijken
KarmaWitch
Geplaatst: 06-11-11 17:40
kim345 schreef:
Weet je zeker dat je zelf wilt scheren danielle?
Ja dat is niet moeilijk hoor. Heb namelijk al geschoren
kijk ik mag geen buitenritjes doen dat is wel jammer maarja, kan ik ook niks aan doen. heb nog altijd de hoop om wedstrijden te mogen starten. maar dat is nog heel veel oefenen hahah