Manda liep ook nog mee. Volgorde van eerste naar vierde plaats is: Ushi, Adje, Arie, Manda. Manda net geen winst....
Saskia89
Geplaatst: 05-04-14 00:47
O, die vond ik ook wel oke rijden.
Trouwens, what the hell was er gebeurd met de originele indeling? Waren er een aantal paarden kreupel dat ze niet liepen? Vamos niet gezien, ZiZo ook niet. Stonden wel op de lijst...
Goed gedaan Milou! Balen zeg dat Mazzel niet goed loopt.
Danseresje
Geplaatst: 05-04-14 15:33
Ushi is maar een keer extra ingezet. Anouk is volgens mij niet gekozen als vervanger.......... Er was wel weer blonde pown-power! Ushi eerste in mijn categorie en 1e en 3e in f10 junioren geloof ik. Adje 2e , ja, de blonde powns doen het goed M
Ja, toen wij nog meededen had je altijd veel Lando en Omar. En Djolly stond ook een keer mega vaak op de lijst. Gelukkig had ik toen een ander paard. Met Fox nooit last van gehad namelijk
Heb vandaag op Fox buiten gehobbeld! Was ingedeeld op Arko, maar die heb ik dus ingeruild..... ! Heb genoten en gelachen. Op strand gecontroleerd in galop van achter in de groep naar voren in de groep en Fox met oortjes erop, was leuk
Lieve fox, leuk paard blijft het en hij is zo lekker vrolijk. Boy Was ook zo'n automaat. Well leuk dat de pony's gisteren goed scoorde!
Saskia89
Geplaatst: 05-04-14 23:53
Boy was wel heel relaxed om zo af en toe eens op te rijden. En je kon vaak de hele les zonder zadel! Zo nu en dan had hij trouwens echt wel wilde buien ook
Kan je niet bij de beginners les mee rijden?Fox Is wel leuk paard, zo lekker enthousiast en wel in voor een geintje.
Met mazzel gewandeld, dat gaat hem prima af. In de bak gaat hij ook in draf en galop lopen klooien en spelen met andere paardjes. Eigenaresse wilde hem wel buiten houden. En vanmiddag nog foto's gemaakt tussen de hyacinten.
Had best willen komen, maar mijn beslissing gister om dat niet te doen was goed. Was uitgeteld na de beach challenge! Start was bij langevelderslag. Daar eerst een stukje heen en terug rennen met een autobrand en daarna vanaf langevelderslag tot aan duindamseslag gerend. Ergens tussendoor nog een oefening gedaan. Ondertussen reed Wil me voorbij en toen ik ter hoogte van de golf liep, reed ze weer voorbij. Ergens tussen de Nora en de golf werd het strand beter en was er redelijk te lopen. Daarvoor was het kiezen uit mul of zompig! Bij duindamseslag het strand af, oefening gedaan bij de fietsenrekken daar en daarna over het grindpad naar de golf. Daar de klucht op en een stukje tijgeren, waarna we weer vrolijk het strand op mochten rennen om terug te haan richting langevelderslag en ondertussen nog wat oefeningen te doen. Uiteindelijk heb ik 1u en 15m gedaan over het parcours van 7km. Was te hard van stapel gelopen met de band en kwam ik al zeer snel de man met de hamer tegen.....en dat was nog maar het begin!
Vanmiddag dus gedoucht thuis en daarna op de bank gaan zitten en er eigenlijk nauwelijks meer afgekomen. Voel nu wel enkele protesterende spieren!