Lala_Laura schreef:Goedemiddag,
Maandag maar de lef genomen en champ opgezadelt en ben gaan rijden. Me zus heeft geen auto dus kan niet naar stal dus blijf ik alleen over.
Afgezien dat de bak zeer en zeer slecht is en eigenlijk alleen de stapmolen nog toegangkelijk is daar ben ik maar gaan rijden. Champ zakte telkend op grote delen helemaal weg in de grond.
Het was ook lekker druk we reden met zijn achten en niemand ken het begrip op de hoefslag rijden. En ja hoor daar gingen de verkoop paarden weer rennend als een schim in het donker door de paddocks want ze hebben geen lampen daar en een paar uit de bak gingen daardoor ook ervandoor. Wie is champ om achter te blijven en daar gingen we met ze alle.
Ben zeer tevreden want had champ al zeer snel weer onder controle en heb toch nog even daarna kunnen draven met hem ondanks dat hij weer opgefokt was door die paarden in de paddocks.
Me zus haal ik vrijdag weer op zodat ze dan ook nog even op champ kan rijden voordat de bak dalijk al helemaal niet toegangkelijk is.
Vind de paddoks ook veel te nat bij jullie.
Nou toen ik in Nederland was,ben ik bij veel stallen geweest.Was toen een ontzettende natte periode.
Allen hadden een zeer goede rijbak en paddoks en de meeste super goede stapmolen.Volgens mij zijn jullie daar ook nog de duurste.
Als het niet met je lesgeefster zou klikken heb je pech en kun je dus niet iemand laten komen,want dat mag niet.Dus uitwijken naar andere stal voor les en dat kost dan ook weer extra om daar de bak te huren en veel tijd.Je moet er toch naar toe en weer terug,wat ook niet altijd fijn is.
Wat ik bij iedereen fijn vond is dat ze overal een nette wc., omkleedruimte, en een brandende kachel in de kantine hadden.
Of waterkokers om koffie en thee te zetten van je zelf,of ook nog eens automaten met drinken en eten.
er zijn meer stallen dan kerken wou ik maar zeggen.Een verhuizing is zo weer te regelen denk ik dan.