Oke pieps, ik moet het even kwijt Ik vind eindelijk weer iemand leuk en ik weet nu vrijwel zeker hij mij ook Het is een jongen van stage en niet lachen, hij heet Coco Hij is niet de knapste ofzo, maar hij is gewoon echt aardig en lief. Hij liet het al best merken gister en vooral vndaag door te knuffelen enzo en me aan te raken...en nu zie ik hem volgende week vrijdag pas weer want ik loop alleen op vrijdag stage (gister en vndaag was inhalen). Toen ik dat tegen hem zei wilde die meteen me nummer En nu kreeg ik net al een smsje van hem: sorry dat ik zo klef doe hoor, als je dat lastig vind moet je het gewoon zeggen. Dus ik heb trug gesmst: als ik dat vervelend vond had je dat wel gemerkt Dus ben benieuwd, hij rookt alleen wel jakkie...
_Linn_
Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-10 19:31
EllaBellaah schreef:
Vandaag rustig dagje gehad. Begon op school om 11.20u en was om 14.20u weer klaar Morgen wel een druk, maar wel heel gezellig, dagje
tuurlijk morgen de hele dag met mij, dat is altijd leuk!
tjah daar ken ik ook niks aan doen Ik moest eerst continu aan Coco van kamp denken en vond het raar om ze naam uit te spreken Maar nu ben ik er wel aan gewend
oeh leuk lin, werken vandaag was echt banketstaaf... was wel lekker rustig, maar van 8 tot 18 is toch wel wat teveel van het goede... Morgen nog ff van 7-11 en dan savonds lekker hobbelen