We hadden het keer over gehad, als we allemaal het geld bij het verzamelen op de manege aan mij geven aangezien ik de contactpersoon ben. (eerst zeiden we week van tevoren, maar dat werkt toch niet)
oowh haha dat komt me eigenlijk nog wel beter uit ook fem viert haar verjaardag ook die dag.. en als we van 5 tot 7 zouden rijden zou ik het helemaal niet redden nu kan ik misschien nog wel even langs gaan
We moeten er zeg maar rond een uur of 2 zijn... maar als we wat vroeger gaan, kunnen we misschien nog lekker lunchen met z'n allen en op de terug weg langs de mac.
vind ik een goed idee.. ik zou zeggen uurtje of 12 weg.. dan kunnen we daar in de buurt nog ergens lekker een boordje eten.. en rustig aan richting de manege
JustJoyce
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-10 20:48
aatjuh12 schreef:
vind ik een goed idee.. ik zou zeggen uurtje of 12 weg.. dan kunnen we daar in de buurt nog ergens lekker een boordje eten.. en rustig aan richting de manege
Prima idee toch ... En iris en ik gaan (als het uitkomt) nog koekjes maken net als vorige keer
haha ik ook ben over een half uurtje thuis.. lekker pjamatje aan.. even in mijn bedje tv kijken.. en dan daarna ga ik lekker slapen.. morgenochtend sporten.. en de rest van de dag houd ik vrij om mijn kamer op te ruimen
Mijn lichaam is in de war omdat ik dinsdag altijd pas rond 9-10 u uit bed ga.. Maandag werd ik al om half 8 wakker terwijl ik pas later wakker hoefde te worden, vandaag was het echt een hel!
ja lekker is dat he ik ga ook heel vaak zo vroeg naar bed.. moet er sóchtends zo vroeg uit.. maar heb er nu nooit last van.. als ik later naar bed zou gaan zou ik de voglende ochtend mijn bed niet meer uitkomen!
Nou als ik het druk heb maak ik het wel laat, en dat vind ik ook niet zo erg maar als ik toch niets te doen heb of nergens zin in heb dan ga ik lekker vroeg me bed in.
aatjuh12
Geplaatst: 13-04-10 21:00
haha dat red ik niet hoor *afgezien van alle zaterdagen (soms vrijdagen) dat ik er niet voor 5 uur in lig*