Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nala26 schreef:Zoooo...inderdaad dikke onderhandelingen hier! hehe
@Kirsten, als het wat wordt, kan je ook als ik naar stal ga weleens meerijden hoor. ( alleen ga ik wel altijd in de avond doordeweeks) maar weekend wel overdags.
Is wel leuk kun je ook samen met Noortje rijden.....( heeft die natuurlijk wel [b]de alleerliefste, leukste, knapste....whaha[/b])
hehehee, daar ken je niet tegen op hoor
Nala26 schreef:Zoooo...inderdaad dikke onderhandelingen hier! hehe
@Kirsten, als het wat wordt, kan je ook als ik naar stal ga weleens meerijden hoor. ( alleen ga ik wel altijd in de avond doordeweeks) maar weekend wel overdags.
Is wel leuk kun je ook samen met Noortje rijden.....( heeft die natuurlijk wel de alleerliefste, leukste, knapste....whaha)
, hoop echt dat het wat word!
! Volgens mij kan ik dit niet afslaan hahah

Pebbs schreef:Ik zie het ook niet zo als een kinderpony hihi maarja
wilbert bijv. is er wel geschikt voor geloof ik
maar ik zie Pasje of Gina nog niet als kinderpony

Pebbs schreef:aah dat is wel schattig, maar dan laat ze toch weer duidelijk merken dat ze geeeeeeen kinderpony is!
Kirsten_S schreef:Nala26 schreef:Zoooo...inderdaad dikke onderhandelingen hier! hehe
Is wel leuk kun je ook samen met Noortje rijden.....( heeft die natuurlijk wel de alleerliefste, leukste, knapste....whaha)
Haha jaa indd!![]()
Oh heel fijn zou dat zijn! Dat kan het een beetje afwisselen of
als ik hier geen vervoer heb ofzo.
Jaa zou echt heel gaaf zijn als ik met Noortje kan samen rijden en als pasje er klaar voor is ook samen naar buiten kunnen gaan!
Pebbs schreef:Ik zie het ook niet zo als een kinderpony hihi maarja
gina2003 schreef:Pebbs schreef:Ik zie het ook niet zo als een kinderpony hihi maarja
Ja, wilbert is dat op zich wel, al wil die ook liever aan het werk, maar ook weer niet echt van harte..
Het zoontje van mijn vriend (7 jaar) gaat ook wel eens op Gina, maar dan houd ik haar vast, dan is ze echt heel braaf, loopt alleen wel met haar oren in haar nek de hele tijd, ze is het er niet mee eens.
Maar met poetsen en zo gaat het ook super, zehoud hem echt in de gaten en zo.