Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:17

Je hebt pb!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:18

Een voordeel hebben we wel vandaag! Hebben we ook wel nodig ook!! De dagen gaan weer lengen! Dat nieuws brengt je misschien wat vrolijkheid!

Cer

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:19

Nou, ik ben heul vroeg weggegaan en netjes op het werk gearriveerd.. Dat lukt allemaal goed, hoewel de straten nog wel slecht zijn.. het is goed dat het een rustige spits is.

Maar hoe het vanmiddag gaat en of ik naar stal kom??? Dat weet ik nog niet. Ik ga er nu wel van uit dat de grote wegen vanmiddag goed te doen zijn :j

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:21

Tjees, ech álles ligt op zijn gat! :( De site van HTM ligt eruit, de site van 9292ov biedt geen concrete informatie en als je 0900 9292 belt, zijn de lijnen overbezet.

Gaat lekker zo! :(

Gelukkig maar dat we de donkerste dag gehad hebben, ja. Word ik weer wat hoopvoller van!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:22

Het is vanwege de kerstvakantie wat rustiger op de weg.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:24

Nou, als we déze dag overleven, wordt het allemaal beter :j :D

hahaha in ieder geval lichter :P

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:27

Ja, en als je met de randstadrail gaat moet je weer een speciaal kaartje kopen die je weer niet overal kunt kopen. Dus ook niet bij de chauffeur! Zo'n gedoe op een dag als dit als je nooit reist met openbaar vervoer! Zie het maar uit te vinden? Zeker als je niet op de site kunt komen voor info!

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:28

Ja inderdaad! Gelukkig heb ik nog wel ergens een strippenkaart liggen en weet ik dat ik daarmee ook kan reizen. Maarja, dan moeten ze wel mijn station aandoen -O-

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:28

Collega's hebben het hier over morgen! Dat schijnt de ergste dag te worden!

Ik zit nog steeds alleen hier!

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:30

He bah, dan heb ik de kerstlunch van mijn werk....in het Gouden Hooft in Den Haag.

Wordt nog lachen als er geen trams rijden, je kan daar nergens in de buurt parkeren (als je zou willen...)

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:32

Volgens mij valt het morgen wel mee! Ik kan geen berichten van slecht weer voor morgen vinden?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:41

Er druppelen hier langzaam mensen binnen.. wat ik niet zo goed snap is dat ze persé een heuvel afwillen om in de garage te staan, terwijl je ook langs de weg kunt parkeren. Er heeft er al 1 tegen de pui gezeten :=

Morgen komt er een DA op stal, ik hoop echt dat het weer niet zo slecht wordt dat hij niet komt :n

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:43

Voor Omie Cer? Nee toch!

Zullen de paarden vandaag naar buiten gaan?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:47

Nee niet voor Omie, Dusty wordt nagekeken :j
Maar totdat dat gebeurd is, rijden we niet meer.. En losgooien lukt ook niet zo lekker de laatste paar dagen zeg maar...

Wat ik begrepen heb, is het erf gisteren behoorlijk sneeuwvrij gemaakt, dus ik denk dat ze dan wel naar buiten gaan. hoewel ik niet weet hoe het zit met de aangevroren sneeuw...?

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:55

Ik heb Tav een sms gestuurd om te vragen of ze het heeft gehaald naar haar werk en hoe?
Nog geen reactie terug gehad dus die zal wel druk aan het werk zijn.

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 10:16

Wat een gedoe met vervoer! ik ben (zoals altijd) met de fiets naar mijn werk gegaan (van Voorburg naar Den Haag) en dat ging echt prima! Af en toe een klein stukje klunen. Aan mensen voor me zag ik dat je niet hard moest proberen te fietsen en moest uitkijken voor tramrails... :=

hmm... morgen nog erger... morgen wordt mijn vader 65. Probleem is dat mijn ouders in Friesland wonen... Misschien niet zo verstandig om daar naar toe proberen te klunen...

Hoeraa!!! Blij dat de dagen nu alleen maar weer langer gaan worden!!!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 10:19

Nou, ik had vanochtend een paar hele irritante fietsers en voetgangers voor mn auto... Op de weg blijven fietsen, door rood lopen, schuin oversteken.. en maar boos kijken, alsof ik niet op een glad besneeuwd wegdek rij.. Sommige mensen willen graag dood denk ik :?

ben benieuwd hoe het Tav vergaan is??

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 10:31

Tav heeft het gehaald! Ze vond het wel erg spannend!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-09 10:33

Coby10 schreef:
Wat een gedoe met vervoer! ik ben (zoals altijd) met de fiets naar mijn werk gegaan (van Voorburg naar Den Haag) en dat ging echt prima! Af en toe een klein stukje klunen. Aan mensen voor me zag ik dat je niet hard moest proberen te fietsen en moest uitkijken voor tramrails... :=

hmm... morgen nog erger... morgen wordt mijn vader 65. Probleem is dat mijn ouders in Friesland wonen... Misschien niet zo verstandig om daar naar toe proberen te klunen...

Hoeraa!!! Blij dat de dagen nu alleen maar weer langer gaan worden!!!

:o was ik denk ik weer even vergeten, moet zulke dingen maar eens in agenda noteren. :D

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 10:33

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 10:40

BBreedveld schreef:
@Jarrah: Ja, je hebt helemaal gelijk! Hij komt, behalve beweging en wat hydrocortiderm op zijn mokplekken, gelukkig niets te kort!

Nog bedankt voor de waarschuwing Ruitje! Stel je voor dat je de dijk al opgereden bent en je moet er ook nogeens gaan keren! :oo Het wordt denk ik zelfs al steeds lastiger om te zien waar de wal ophoudt en de sloot begint, brr!

Wel jammer dat het maar blíjft sneeuwen, zo best buiten een sneeuwpop willen maken maar ik denk dat het smeltwater al mijn jas in loopt voordat ik bij het parkje ben :D

Ja stel je voor.... :o
En dat je dan achteruit moet... :+

Maar ben uiteindelijk wel op stal gekomen.
Maar wel spannend hoor.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 10:50

nikkielvis schreef:

hahahaha nou ja, best te doen hoor, gewoon langs t hegje blijven rijden.... :n :D

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 10:54

Cer schreef:
nikkielvis schreef:

hahahaha nou ja, best te doen hoor, gewoon langs t hegje blijven rijden.... :n :D

Hmmm mijn auto had een ander idee.
Die wil graag de heg in.
En Roy maar zeggen niet zo dicht langs de kant.

Hihihi ik nee dat doe ik ook niet maar mijn auto heeft andere plannen.
De dijk is nog best glad jongen kijk uit hé! :))

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 10:56

Hahaha ik heb er 5 kwartier over gedaan om op mijn werk te komen... wat welgeteld 7 km is :D
Poogde op de fiets te gaan, ging binnen 1 km al 3 keer bijna onderuit... dus ging lopen naar station oost... hoopte daar de trein te pakken naar mandela en van daaruit te lopen naar meerzicht, maar de trein reed pas 40 min later :P
Dus ben van oost doorgelopen naar delftsewallen en ben daar op de RR gestapt en toen uiteindelijk aangekomen op de plaats van bestemming :D
Heb er 5 kwartier over gedaan, in totaal zo'n 3-4 km gelopen... was op zich wel lekker :j :P

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 10:59

Nou, als ik straks al naar stal ga, laat ik em lekker vooraan de dijk staan... :D

Zo met het zonnetje kan ik me voorstellen dat het lekker wandelen is :j Net wintersport