Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Coby10 schreef:Wat een gedoe met vervoer! ik ben (zoals altijd) met de fiets naar mijn werk gegaan (van Voorburg naar Den Haag) en dat ging echt prima! Af en toe een klein stukje klunen. Aan mensen voor me zag ik dat je niet hard moest proberen te fietsen en moest uitkijken voor tramrails...![]()
hmm... morgen nog erger... morgen wordt mijn vader 65. Probleem is dat mijn ouders in Friesland wonen... Misschien niet zo verstandig om daar naar toe proberen te klunen...
Hoeraa!!! Blij dat de dagen nu alleen maar weer langer gaan worden!!!
BBreedveld schreef:@Jarrah: Ja, je hebt helemaal gelijk! Hij komt, behalve beweging en wat hydrocortiderm op zijn mokplekken, gelukkig niets te kort!
Nog bedankt voor de waarschuwing Ruitje! Stel je voor dat je de dijk al opgereden bent en je moet er ook nogeens gaan keren!Het wordt denk ik zelfs al steeds lastiger om te zien waar de wal ophoudt en de sloot begint, brr!
Wel jammer dat het maar blíjft sneeuwen, zo best buiten een sneeuwpop willen maken maar ik denk dat het smeltwater al mijn jas in loopt voordat ik bij het parkje ben
Cer schreef:nikkielvis schreef:Ja stel je voor....![]()
En dat je dan achteruit moet...
hahahaha nou ja, best te doen hoor, gewoon langs t hegje blijven rijden....![]()