Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

beterschap San! 

_Roosmarijn_ schreef:Tuurlijk mag je dat vragen!
Ik vond Blink wel een leukerd maar dit puntje was helaas wat jammer:
Kan aan de riem lopen: Ja, maar is dan waaks en trekt aan de riem (met gentle leader of potenband gaat het goed). Liefst steeds door dezelfde persoon uitlaten."
Mijn zusje wil de hond natuurlijk ook uitlaten en dat moet kunnen zonder dat er grote kans is dat de hond zich los trekt, en ik denk dat Blink te hard trek voor een meisje van 10.
En dat ze beginnende artrose heeft is ook niet ideaal denk ik, aangezien mijn ouders echt een gezonde hond willen.
En Luukie vond ik ook een leukerd. Alleen heel jammer dat ze niet goed met andere honden overweg kan. En het feit dat ze een keer met Jack Russels heeft gevochten is ook niet handig, aangezien ze dat natuurlijk niet zomaar vergeet en wij op stal 2 Jack Russels hebben rondlopen en ik de hond graag mee naar stal neem.
Dus helaas.
Ik vind een paar anderen van jou site ook wel grappig, ik ga de site morgen eens aan mijn moeder laten zien, misschien roept ze wel dat ze er 1 heel gaaf vindt. Wie weet!
Je doet trouwens super werk, misschien nemen we er wel eentje van jou site maar ik heb helaas ook een heel gezin met ieder zo zijn mening maar ik ga ze het morgen laten zien.
(Schuilenburg/Liendert), het gaat inmiddels steeds beter met vreemden. Er is waarschijnlijk iets gebeurd, maar daar kom je helaas nooit achter. Ook het blaffen wordt al steeds minder. Hij is wel waaks, maar dat zijn heel veel honden. 
SuusKiiss schreef:Succes!