Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:Dan had ik het wel begrepen.
hoe ken jij sjorsie nou weer, of is die cindy een bekende van ons?
meelen schreef:Eerlijk gezegd denk ik er wel eens over na, die kerels hebben geen idee wat wij vrouwen allemaal wel niet doen. Komen ze nog wel eens achter, zoals Floris binnenkort.
meelen schreef:Oja, je vroeg nog wanneer we weer uit eten gingen. Wat mij betreft over 137 blz.
En dan had ik nog een ideetje...........misschien kunnen we met z'n allen naar De Toppers. (Joling/Froger en Gordon)
Er is iemand op Bokt die kaarten kan regelen.

winnitou schreef:meelen schreef:Oja, je vroeg nog wanneer we weer uit eten gingen. Wat mij betreft over 137 blz.
En dan had ik nog een ideetje...........misschien kunnen we met z'n allen naar De Toppers. (Joling/Froger en Gordon)
Er is iemand op Bokt die kaarten kan regelen.
Leuk, aub een rolstoelplaats en jullie mee als begeleiders (zitten we vooraan)
meelen schreef:winnitou schreef:Leuk, aub een rolstoelplaats en jullie mee als begeleiders (zitten we vooraan)
Aah joh, da's pas volgend jaar. Dan loop je alweer als een kivit

meelen schreef:hihihi, ik zeg wel eens tegen Sanne, ALS JE STRAKS OP JEZELF WOONT, DOE IK DAT OOK ALLEMAAL BIJ JOU.
(niet werken, maar de dingen die ik liever niet heb dat ze ze doet.)

meelen schreef:Op dezelfde dag neem ik aan?!
Eerst eten en dan naar de Kuip.
meelen schreef:Ja, die tip heb ik je net al gezegd.
Jouw vrouw mijn vrouw.

winnitou schreef:meelen schreef:Ja, die tip heb ik je net al gezegd.
Jouw vrouw mijn vrouw.
Mag ik dan wel zelf de vent uitzoeken waar ik het bij moet uithouden. Een prins op het witte paard..
winnitou schreef:meelen schreef:Ja, die tip heb ik je net al gezegd.
Jouw vrouw mijn vrouw.
Mag ik dan wel zelf de vent uitzoeken waar ik het bij moet uithouden. Een prins op het witte paard..
winnitou schreef:(blijf dromen)misschien dat dat ook werkt!!!!

meelen schreef:hahaha wat zit je nou jezelf te quoten

winnitou schreef:Heeft Ron je nu eindelijk achter die computer vandaan gesleurd.
Welterusten Meelen, ik ga een uiltje knappen.
meelen schreef:winnitou schreef:Heeft Ron je nu eindelijk achter die computer vandaan gesleurd.
Welterusten Meelen, ik ga een uiltje knappen.
Hoezo?
Maar goed van jou hoor, dat je gaat nokken. Ik moet ook nodig naar bed.
Droom lekker verder