Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 22:25

Ireentjuh schreef:
Ga je morgen vanuit je werk naar divoza Anous, of vanaf stal?
Ik wil nog een kaptoom halen voor Evita, en een goed zweepje, om een beetje verder te kunnen met de oefeningen voor het rechtrichten. Anders ga ik morgen even met de fiets (of bus, als ik het weerbericht zo zie Clown ) naar mr Ed.

Als ik morgen ga dan ga ik vanuit het werk, want dat ligt op de route Bloos maar ik zou je evt wel op kunnen pikken bij bijv, Koster ofzo (weet niet of daar een bus rijdt? Ik werk nl in Emerald/Delfgauw) Ik ga morgen eerst bellen of ik die singel kan ruilen zonder bon, want anders ga ik waarsch naar Mr.Ed of Starho Clown

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 22:54

De bus waar ik vlakbij huis in kan stappen stopt bij de botanische tuin en de IKEA, de botanische tuin is wel dichtbij Koster, toch?
Ik kan er ook op de fiets heen natuurlijk, maar dan staat m'n fiets daar, is ook niet zo heel handig Clown

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 07:30

Moggel, vandaag maar weer vroeg begonnen Bloos Dromen

Ireen, ik zit ff te denken wat handiger is, weet ff niet precies waar de botanische tuin ligt, maar volgens mij nog wel een stukje van Koster af.. dan kun je missch beter op de schoenmakerstraat uitstappen? denk dat dat dichterbij is dan, en anders idd missch bij Ikea, maar dat is voor mij wel weer meer om Clown
Ik ga straks eerst ff bellen of ik die singel kan ruilen want anders ga ik missch niet naar Divoza, dan ga ik liever naar Starho of mr-ed Haha! .. zet t wel ff op bokt als ik wat meer weet Knipoog

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 07:51

hey goeiemorgen Lachen Ik ben ook maar weer om 7 uur begonnen Lachen

Mariek wat erg zeg van Merel hoop dat het goed komt.

xFamous, je moet wel sturen met zo'n snowboard he Lachen

Vera blij dat het beter gaat met je baard misschien heb je geluk en is het van het weekend helemaal weg.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 07:59

Lekker vroeg is dat hè Amanda? 7 uur.........

Jee wat een verhaal van Merel, hoop ook dat alles weer goed komt..... Huilen

Ik had nog zo gezegd....... Naomi mocht niet gaan snowboarden van mij..... Wat als ze nou gevallen was, dan was ik mooi in de aap gelogeerd zeg. Wie had er dan voor Blando moeten zorgen... Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Haha!
Ben blij dat je het naar je zin hebt gehad Naomi.......

Valt niet mee hè Anoush zo vroeg uit de veren Tong uitsteken

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 08:44

spettertjuh schreef:

Nou t valt me eigenlijk niet tegen... heb wel iets moeite met uit bed komen, maar als ik er eenmaal uit ben dan gaat t gewoon goed. Mijn wake up light-wekker doet nog steeds zijn werk wel goed Tong uitsteken
Alleen is t voor mijn gevoel al veel later Sigaar

Ik krijg trouwens geen melding meer van nieuwe berichten, wel irri

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 09:03

Ik vind het zelf ook niet zo heel erg om er zo vroeg uit te moeten maar goed..... ben ook niet blij als de wekker gaat en ik uit een hele diepe slaap wordt gehaald.
Heb geen wake-up light maar telefoon die heel hard en irritant gaat piepen op de vensterbank. Moet eruit om hem uit te zetten anders val ik weer in slaap.........

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 09:04

spettertjuh schreef:
Lekker vroeg is dat hè Amanda? 7 uur.........

Jee wat een verhaal van Merel, hoop ook dat alles weer goed komt..... Huilen

Ik had nog zo gezegd....... Naomi mocht niet gaan snowboarden van mij..... Wat als ze nou gevallen was, dan was ik mooi in de aap gelogeerd zeg. Wie had er dan voor Blando moeten zorgen... Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog Haha!
Ben blij dat je het naar je zin hebt gehad Naomi.......

niet zo bang zijn Kaar,Aman kan altijd Blando ff losgooien;ze doet joepi al en Spetter voor de kar en dan kan Blando er wel bij denk ik.Tenslotte kook ik voor haar dus dat hoeft ze nu niet te doen haha.
Vroeg opstaan??????????Wat is dat.Kom net mijn bed uit.Lekker aan de koffie,dan zo maar weer eens op mijn massage kussen en onder zonnehemel,beetje koken ,filmpje kijken en boodschappenbriefje voor Rubje maken pffffffffffffff zwaar leven heb ik.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 09:17

Weet ik wel Anita maar die verzorgsters gaan maar op vakantie, doen aan gevaarlijke sporten snap je........ Eigenlijk kan dat niet als je als verzorgster een paardje hebt Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

Zo je dat is nog eens een lekker ontspannen ochtendje Anietje, nu maar hopen dat je snel weer op de been bent..........
geef Joepi nog wel een knuffeltje van je hoor als ik hem uit zijn stalletje haal............

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 09:24

spettertjuh schreef:
Weet ik wel Anita maar die verzorgsters gaan maar op vakantie, doen aan gevaarlijke sporten snap je........ Eigenlijk kan dat niet als je als verzorgster een paardje hebt Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

Zo je dat is nog eens een lekker ontspannen ochtendje Anietje, nu maar hopen dat je snel weer op de been bent..........
geef Joepi nog wel een knuffeltje van je hoor als ik hem uit zijn stalletje haal............

kijk maar Uit Ukkie bijt hem in zijn reet,moet voorzichtig zijn straks krijgt Joepi ook een baard en moet aman die er weer af knippen haha.Aman houd niet van baarden.
Wanneer krijgen we opening van de nieuwe kantine,Rub brengt me wel.Ik heb nog wel een klein flesje jenever hier staan hihi.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 09:33

Ja inderd als de kantine af is moet hij feestelijk geopend worden met een bbq of een grillplaat met satetjes is ook goed Lachen

Wil niet dat joepi ook een baard krijgt!

Kaar denk dat je je verzorgster een contract moet laten tekenen dat ze geen vakantie mag houden en ook geen gevaarlijke sporten mag doen Lachen

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 09:56

hee aniet kappen heh jij Duivel

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 10:02

God o God, Xeen viel net even uit tegen de schilders.
Ladiedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeladiedaaa blablabla zing zing. Dus Xeen word wakker gemaakt Nagelbijten / Gniffelen
Ik loop d'r met mn slaapkop naartoe, kijk m strak in zijn ogen aan en zeg ' Ik vind het best dat jullie zingen enzo maar maak niet zo'n pl*uris herrie!'.
*LOL*

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 10:08

hahahha die xeen ik zie je al helemaal staan hahahahhaha Clown

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 10:13

vera23 schreef:
hee aniet kappen heh jij Duivel

rustig aan Veertje niet gaan stressen dan kom je nooit van je baardje af haha.Enne jij bent nu toch ook van je zaterdagse werkdag af.Lekker hoor.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 10:14

Xeen schreef:
God o God, Xeen viel net even uit tegen de schilders.
Ladiedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeladiedaaa blablabla zing zing. Dus Xeen word wakker gemaakt Nagelbijten / Gniffelen
Ik loop d'r met mn slaapkop naartoe, kijk m strak in zijn ogen aan en zeg ' Ik vind het best dat jullie zingen enzo maar maak niet zo'n pl*uris herrie!'.
*LOL*

Let op je taal he anders komt Jetje je weer even corrigeren.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 10:15

O maakt mij niet uit hoor, ik was echt even boos. Bloos

Ik ga doei doei Haha!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 10:15

hahahha mn baard is bijna weg Haha! heb joepie flink gekust en gekroeld van de week en nu is mijn baard bijna weg Clown Knipoog

ja geloof het wel ja dacht dat vanaf deze zaterdag dichtgingen Haha! beter man heb ik ook eens weekend helemaal blij werd er helemaal gek van van die zaterdag wat een stress dag was dat altijd zeg Bloos

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 10:17

gister weer naar de fysio geweest wat was het weer heerlijk... NOT Bloos men wat kan dat mens kneden en knijpen zeg haha....

ik moet echt rechtop gaan lopen en zitten maar is moeilijk man... heb ook een klote stoel hier Bloos

maar aniet hoest met je kuitje en pols Bloos

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 10:25

pols K . T en kuitje gaat wel als ik maar nie loop.Ben allemaal kastjes en laadjes in mijn huis aan opruimen.Nu chili concarne aan het koken ook voor Aman.Die moet Joepi tenslotte nu weer helemaal doen.Getver was net weer bietje met hem begonnen.Baal wel hoor.
Moet je nieuwe stoel aan je baas vragen en koop zo'n massage kussen bij Kijkshop haha,ik heb hem al ga er zo weer ff opzitten.Muziekje aan en boekje erbij,heerlijk.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 10:31

ja snap ik dat je baalt is helemaal niks natuurlijk Verdrietig ! Maar ja denk altijd maar zo het zal wel zo moeten zijn Bloos waarom weet ik niet maar goed Clown

oehh lekker chili concarne Vingers aflikken ik eet patat vanavond maar heb i nu geen trek in Bloos ja opzich nu wel want heb honger.. maar vanavond niet haha snap je me nog Clown

ja idd aman heeft het lekker druk nu... Bloos

nee vraag geen ieuwe stoel ga opzoek naar wat anders Bloos

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 14:08

zo chili is klaar Aman en heb aardappel erbij gekookt.Lekker he.
Rub komt net met de boodschappen thuis,ga ik die ff opruimen,zou nog overspannen raken.straks maar ff filmpje kijken pfffffffff

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 15:45

amandaaa schreef:
Ja inderd als de kantine af is moet hij feestelijk geopend worden met een bbq of een grillplaat met satetjes is ook goed Lachen

Ben ik het helemaal mee eens!!

Volgens mij is hij zo goed als af dus.....

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 15:45

Jaaaaaaaaaa Haha! ik ook!

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 15:49

Nou ik heb ook een gekke pony... ze heeft een uierontsteking Ach gut ... maar je merkt niets aan haar hoor Knipoog ... hobbelt gewoon vrolijk door Boos! !! Gisteren moest ik toch even de DA laten komen want het werd steeds groter... Ze heeft antibiotica, vochtafdrijvers en ontstekingsremmers gekregen.... Vandaag nogmaals... en dan maar hopen dat het minder dik wordt. Wel raar hoor zo'n pony met een dikke tiet Bloos .