Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nouja, wacht maar nu je die bus aankan kan je de hele wereld aan met Tweety
Vrijdag had ik toevallig een heel attent iemand vanaf de richting Alkmaar kwam en die mij voorliet. Was een of andere auto die een kar met wortels trok

Miss_Montana schreef:http://www.paard-en-naald.nl/pageID_7336872.html Haha ziet er top uit op je site Angelique! Mn deken is nu gewassen, ik kan er eventueel nieuwe foto's van maken voor op de site als je dat wil?
moet ik ze even verwisselen! 

*Zegt nooit meer dat Quarters zo cool zijn*
Ben erg benieuwd hoe lang ze nu uiteindelijk buiten is geweest
essiedepessie schreef:dat is ook spannend... gelukkig dat ze op het terrein bleef!
Nouja over het algemeen blijven ze wel in de buurt van andere paarden aangezien het kuddedieren blijven. Maar het zal me niks verbazen als ze wat gras heeft lopen snacken verderop
Die staldeur is ook echt apart, nu gaat ie heel moeizaam dicht en op andere dagen gaat ie gewoon moeiteloos

Zow, zwerfponnie op stal. Hier in C'cum hadden ze ook een oudje dat altijd los liep, maar die was gewoon de hele dag aan 't vreten. 
Maffe deur hoor, ik ben wel blij met mijn deur want ik ben te eigenwijs voor een karretje dus ik doe altijd m'n staldeur dicht als ik m'n zadel vast heb dus ik heb geen handen over om 'm op te tillen...
Ja die deur gaat echt moeizaam, optillen is de makkelijkste optie.
Toen wou ze niet meer erin dus hebben we rustig aan gedaan met voetjes optillen en verleiden met worteltjes. Uiteindelijk is ze 5 keer in en uit gelopen
Hetzelfde gedaan met Nisan, die liep ook eerst de laadklep op maar niet helemaal erin dus was Rhea even een rondje gaan lopen met hem. Vervolgens besloot hij 5 meter voor de laadklep al stil te gaan staan
Maar hij is er met aanmoedigen en wortels ook in gegaan
Nis en Whis hebben zelfs nog allebei naast elkaar erin gestaan
Om een lang verhaal kort te maken: Rhea en ik zijn blij 
. Balen hè!?
Dus misschien kan ze er wel wat mee hoor!