Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 17:12

Maar Tweet houdt nog wel van me hoor...

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 17:23

Ja omdat jij hem drinken geeft!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 11:56

Haha arme Tweet kreeg bijna een motorverzakking? := Nouja, wacht maar nu je die bus aankan kan je de hele wereld aan met Tweety 8-) Vrijdag had ik toevallig een heel attent iemand vanaf de richting Alkmaar kwam en die mij voorliet. Was een of andere auto die een kar met wortels trok O:)

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 19:19

Moet een heel lief, goed en zachtaardig persoon geweest zijn. Zo'n eentje die van alles voor de medemens overheeft!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 20:14

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 09:26

Pffft kan je 't niet hier zetten?

Ik kijk vanmiddag pas op hyves, eerst naar school. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 11:45

Haha stoer die foto's! Lijkt me echt gaaf om te doen 8-)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:46

Ik zou echt doodsangsten uitstaan op zo'n reus!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 22:56

Neh was leuk, enne Suus, nee jij lui, ik ook wel eens lui (eigenlijk nooit, dus jullie maken een uniek moment mee!)

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 00:31

Suus is altijd lui :P

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 09:51

Ik ook van jou mam :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:37

http://www.paard-en-naald.nl/pageID_7336872.html Haha ziet er top uit op je site Angelique! Mn deken is nu gewassen, ik kan er eventueel nieuwe foto's van maken voor op de site als je dat wil?

Jeeeeej vanavond is het dan eindelijk weer weekend, kan niet wachten *\o/*

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:44

Faith wordt steeds moediger en zoekt vaker contact. Ik kom er nu achter dat de eerste tandjes doorkomen!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 18:10

Miss_Montana schreef:
http://www.paard-en-naald.nl/pageID_7336872.html Haha ziet er top uit op je site Angelique! Mn deken is nu gewassen, ik kan er eventueel nieuwe foto's van maken voor op de site als je dat wil?

Thnx, je mag foto's nemen, maar deze staan er al op ;) moet ik ze even verwisselen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 08:15

Ok ik zal ff kijken wanneer ik tijd heb om het te doen!

Jaaaa het KNMI voorspelt 17 graden voor het eind van de week *\o/*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 18:55

:wave:

Ik ging wandelen en we zagen een Shetlandpony die eng was en toen had ik een flippende ponnie. := *Zegt nooit meer dat Quarters zo cool zijn*

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 19:11

Was het vast en zeker niet de knapste shet (Hercules!!!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 09:58

Hihi Stace heeft een fobie voor shetjes _O-

Mijn poown schijnt gisteren ochtend om half 6 toen John als eerste op stal aankwam lekker op het erf te hebben gelopen :o Ben erg benieuwd hoe lang ze nu uiteindelijk buiten is geweest :=
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 31-03-09 10:01, in het totaal 1 keer bewerkt

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 10:00

dat is ook spannend... gelukkig dat ze op het terrein bleef!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 10:04

essiedepessie schreef:
dat is ook spannend... gelukkig dat ze op het terrein bleef!

Ja haha heel spannend :+ Nouja over het algemeen blijven ze wel in de buurt van andere paarden aangezien het kuddedieren blijven. Maar het zal me niks verbazen als ze wat gras heeft lopen snacken verderop _O- Die staldeur is ook echt apart, nu gaat ie heel moeizaam dicht en op andere dagen gaat ie gewoon moeiteloos :o?

Het is wel balen dat je een uurtje tekort komt maar zo 's avonds is het wel heerlijk! Geweldig om weer gewoon met daglicht op stal te zijn :))

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 10:23

:oo Zow, zwerfponnie op stal. Hier in C'cum hadden ze ook een oudje dat altijd los liep, maar die was gewoon de hele dag aan 't vreten. :')

Gisteren heb ik je deur op moeten tillen om 'm dicht te doen (toen ik d'r deken eraf had gehaald). := Maffe deur hoor, ik ben wel blij met mijn deur want ik ben te eigenwijs voor een karretje dus ik doe altijd m'n staldeur dicht als ik m'n zadel vast heb dus ik heb geen handen over om 'm op te tillen... _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 08:06

Haha Whiskey was een scharrelkippie O:) Ja die deur gaat echt moeizaam, optillen is de makkelijkste optie.

Gisteren hebben Rhea en ik geoefend met trailerladen! Whis liep er de eerste keer zo in, eenmaal erin dacht ze: oliebol! Ik sta in een trailer!!!! En toen stoof ze naar achteren :') Toen wou ze niet meer erin dus hebben we rustig aan gedaan met voetjes optillen en verleiden met worteltjes. Uiteindelijk is ze 5 keer in en uit gelopen *\o/* Hetzelfde gedaan met Nisan, die liep ook eerst de laadklep op maar niet helemaal erin dus was Rhea even een rondje gaan lopen met hem. Vervolgens besloot hij 5 meter voor de laadklep al stil te gaan staan :+ Maar hij is er met aanmoedigen en wortels ook in gegaan :)) Nis en Whis hebben zelfs nog allebei naast elkaar erin gestaan :D Om een lang verhaal kort te maken: Rhea en ik zijn blij _O-

Ik hoorde dat er binnenkort in Duitsland weer een grote wedstrijd is? Weten jullie daar meer van?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 09:58

Wat goed dat ze zo braaf waren met trailerladen zeg!

Nee, weet niks van een grote wedstrijd in Duitsland (maar dat is in mijn geval ook niet zo gek). Ik wist alleen van die wedstrijd van afgelopen week.

Beer is trouwens met zijn nieuwe dekens in de stapmolen blijven hangen. Er is niks meer van over en het is nog maar de vraag of ze gemaakt kunnen worden _-:( . Balen hè!?

Oja enneh.... m.i.v. vandaag lease ik Beertje full-time *\o/* *\o/* :j *\o/* *\o/*

Hoe heeft Whiskey trouwens in godsnaam zijn staldeur open gekregen??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 10:46

JAAAA!!! Gefeliciteerd Sandra! Vind het echt helemaal te gek voor jullie :D *\o/*

Ohjee dat is balen zeg! Misschien dat Angelique een oplossing weet? Mijn deken was ook best wel erg stuk, die heeft ze weer helemaal in elkaar gezet! :j Dus misschien kan ze er wel wat mee hoor!

Ik weet niet hoe Whis het heeft gedaan, waarschijnlijk is de staldeur 's avonds niet goed dicht gedaan, daar is ze in de loop van de nacht achter gekomen en aan de wandel gegaan _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 10:52

Leuke 1 april grap van Bokt! Damn m'n ogen!!! _O-