Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zie z'n hoofd al voor me..

Vertel es, hoe heet ie????
maar idd wel een beetje domme actie. Kunnen jullie het kluisje nou weer gebruiken? 
Maar aan de andere kant, nu hij zo stinkt hoef ik 'm niet!
d0nnaa_dan schreef:Wij hebben een meisje in de klas en die ruik je gewoon op de gang als zij al in de klas zit!
Niet gewoon! Het is al heel vaak tegen haar gezegt, vriendelijk en onvriendelijk, maar het dringt niet door. Ze blijft stinken. Zelfs onze mentrix heeft het gezegt. Ik snap het echt niet!
Dat hebben wij een keer gedaan bij een leraar die idd ook niet al te fris rook
d0nnaa_dan schreef:Whahahahaha! Pauline! Het is DANDY! Niet Danny! Hahah, dat blijf je maar zeggen!
Nou Pauline, hij heeft al zo z'n twijfels over mij... dus met de mededeling je stínkt is het helemaal over!Maar aan de andere kant, nu hij zo stinkt hoef ik 'm niet!
Vertiep ik me nou steeds of let ik gewoon niet op? Hmmm... Het is in ieder geval geen desinteresse!!

*
maar zo'n kind uit me klas (ging na 2 maanden ofzo al naar andere school, ze vond onze school niet echt leuk
) die had ook nooit deo op echt vies!!
me vriendin en ik moesten tijdens wiskunde de hele tijd laggen, we waren (zoals altijd) nogal melig alleen onze leraar zei er niks van en toen opeens zonder te waarschuwen zei die dat we in de pauze nog ff moesten komen. dus wij komen zo in de pauze, is hij er niet en staan we daar een kwartier op hem te wachten!!!
echt stom.
haha.. gewoon zeggen joh kan geen kwaad
als je het maar op een goed moment zegt!!
en was 2e!