Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar Nous was relax en superbraaf, echt zo goed van dr! Op de foto's zag alles er goed uit, dus kreupelheid was echt oorzaak van overbelasting. Wel fijn om dat te weten, was echt blij! En van DA mocht ik weer lekker buitenritjes gaan stappen met dr
Dus dat hebben we nu paar keer gedaan. En als t dan zo goed blijft gaan, kunnen we over 2 weken paarden rijdend verhuizen
Gister terras was zeker gezellie, moeten we toch vaker doen! En idd Anne; wat vond Barry van ons?

Heeft hij niets over gezegd iig. Hij vond t gezellie
Had t zelfs over een volgende keer, dus das een goed teken hè. En dan gaan we ook met zn allen stappen! (zonder Paardoes volgende morgen om half9!) Conclusie: Meiden-gang met paardenvirus, meeting 1 overleefd 

Ben er nog nie helemaal mee bezig. Was vrolijk mn clienten voor de vrijdag aan t opschrijven, tot ik me bedacht dat ik dan al weg ben
Ach, zegt ook wel iets over hoe t nu gaat. Heeeerlijk om even een weekje er tussenuit te zijn, maar veel minder zwaar/ vermoeiend dan een poos geleden.
Vandaag naar Jade geweest en 'schriktraining' gedaan
Paard vond t een hele mooie, vooral niet enge paraplu en ook de pion kon haar niet boeien
Dus volgende keer de moeilijkheid maar ff opschroeven! Op naar deel 2: schriktraining in de wei bij t riet. Dat was wel erg eng nl
Mariek heeft foto's en filmpjes!

Ben benieuwd naar deel 2!
Was ze ook al zo knap!
hahaha
Kom maar op met die filmpjes: ben wel benieuwd!

Goede afwisseling als je niet kunt rijden! Heb je inmiddels alweer gereden en wat nieuws over zadelmaker?
Ben benieuwd.
) touwhalster, gaat prima! 
Geniet er van, t is altijd leuk als je iets nieuws gekocht hebt en je bent er zo happy mee!

) en hoop gezelligheid. Ben nu supergaar, moe en vies, dus ga lekker douchen en wat slaap inhalen
Verhalen/foto's/filmpjes volgen