ING!! dat moet je dan wel doen hé! want je bent dan hiero!!! WANNNNTT JE GAAT MEE NAAR DE KERREEEMUUUSS!!!
EN ben zoo superrr trots!! echt zo lekker is het als je weet dat je ook alleen kan buitenrijden! lekker stap draf galop alles! zo braaf! zo lief! echt een lekker gevoel!
Ken je the Bourne Identity & the Bourne Supremecy? 't Is een vervolg daarop, al hoef je niet per se de twee andere delen gezien te hebben. Het gaat over David Webb aka Jason Bourne. 3 Jaar geleden deed hij mee aan een programma van de overheid waarmee hij 'Amerikaanse levens' zou hebben gered. Inmiddels hebben ze hem alles afgenomen (vriendin, identiteit etc.) en nu wil hij wraak Hij begint zich alles weer te herinneren en is dus een bedreiging. Hij is de regering, die hem inmiddels dood wil, de hele tijd te snel af en van begin tot eind is het superspannend
ohh oke dan.... whaha is het een triller of niet....? ik zit nu weer lekker op school beging al goed de eerste 2 uur hebben we geen les ben dus voor jan snot op school gekomen
ohh oke ja egt hatelijk is dat maar daarna had ik 2 uur creatiefe oliebol en daar was ik ook al klaar mee dus had niks te doen en toen ging ik dus maar om half 12 naar huis terwijl ik eigenlijk tot half 2 had ik had het helemaal gehad
HELLO! martien even to the point..!! Volgende week dinsdag 2 uur na onze lessen richting amsterdam! berna gaat ook mee die wilt extensions kopen! dat is bij de albert kuip! dus dat komt mooi uit toch! Ik heb ov dus ala korting voor jullie!
dan heb ik onbegeleid tutor... of te wel zelfstandig aan je taken werken, nou dat ken ik thuis ook wel... dinsdag moet ik eigelijk paardrijden he....en het is niet me moeders week dat ze vrij is... maar hoelaat gana we heen dan... want de winkels zijn om 6 uur dicht he