Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LIQUITA schreef:Ik vind het ronduit belachelijk dat de manege geloten is op feestdagen!!! In berichtjes voor in de krant zeggen ze dat het o zo belangrijk is dat paarden en pony's veel uit stal komen. Maar ze verbieden je wel om op een dag als vandaag je paard uit stal te halen. Ik vind het niet meer van deze tijd. En daarom komt First (zonder smoes) ook gewoon zijn stal uit!!!! Ik heb dat ooit gemeld bij Diana, en het was geen probleem (althans dat denk ik, want ik heb er geen antwoord op gehad. En wie zwijgt stemt toe). Ik hou me wel aan de tijd van het knuffel uur. Ik heb zelfs voor morgen m'n dagdienst geruild naar een avonddienst omdat ik anders 2 dagen m'n paard niet zou kunnen doen. Want morgen is de manege maar tot 16 uur open. Er zijn ook mensen die op feestdagen (overdag) moeten werken.
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Ik vind het ronduit belachelijk dat de manege geloten is op feestdagen!!! In berichtjes voor in de krant zeggen ze dat het o zo belangrijk is dat paarden en pony's veel uit stal komen. Maar ze verbieden je wel om op een dag als vandaag je paard uit stal te halen. Ik vind het niet meer van deze tijd. En daarom komt First (zonder smoes) ook gewoon zijn stal uit!!!! Ik heb dat ooit gemeld bij Diana, en het was geen probleem (althans dat denk ik, want ik heb er geen antwoord op gehad. En wie zwijgt stemt toe). Ik hou me wel aan de tijd van het knuffel uur. Ik heb zelfs voor morgen m'n dagdienst geruild naar een avonddienst omdat ik anders 2 dagen m'n paard niet zou kunnen doen. Want morgen is de manege maar tot 16 uur open. Er zijn ook mensen die op feestdagen (overdag) moeten werken.
Hahaha...ik bedenk me net dat het voor mij de laatste keer is. Bij m'n nieuwe stal zijn ze gewoon van 8:00 uur tot 22:00 uur het hele jaar open!!!
Moet er nog even aan wennen dat ik me om dit soort dingen niet meer druk hoef te maken

Tytje schreef:Nog bedankt voor de felicitaties voor Thierry. We hebben het zaterdag gevierd, blijf het toch moeilijk vinden in deze situatie maar het werd een mooie dag en een tevreden mannetje!
Tsja we zouden naar het strand gister, maar helaas wilde Sire de wagen niet in en ging het feest niet door. Ontzettend jammer!
Hackie schreef:Shenavallie schreef:Hé Hackie, zal ik morgen thee en lekkers meenemen? Kunnen we op het stro picknicken!![]()
Vanmorgen met de meiden gedaan, was erg gezellig!
Morgen?! We hadden woensdag afgesproken toch ??
Maar morgen is ook goed
zie je morgen

winnitou schreef:Hiep Hiep Hoera, Rowan mag volgende week dinsdag (21 juni) om half zes afzwemmen voor zijn snorkeldiploma... Gelukkig maar want hij ging huilend naar het zwembad toe en kwam er lachend uit. Hij is super blij (en zijn mama ook), net voor dat ik geopereerd word.

winnitou schreef:Werd vanmiddag gebeld door de opname van het ZMC of ik morgen al geopereerd wilde worden..... nou echt niet, heb alles geregeld voor volgende week en dat had ik niet meer geredt om dat om te zetten (en ik heb nog veel leuke dingen te doen deze week (musical, midsummerzaan, schoolkorfbal, Kur op muziek en demonstratie (als Nap weer goed gaat), afzwemmen van Rowan en natuurlijk de boodschappen die ik verder nog in huis wil halen maar dat is niet leuk)
Denk dat dan mijn bloeddruk erg omhoog geschoten zou zijn