Heb je het zo druk Sas
. Ik wilde gister gaan hardlopen, maar was mn hardloopschoenen vergeten mee te nemen bij mn ouders vandaan. Dus die eerst maar opgehaald, toen was ik wat later als normaal onderweg naar huis en had dus flinke file.... Eenmaal thuis vroeg mn vriend of ik ook Stiek wilde doen voor m. Dus ja even snel soepje gedaan en naar stal. Eerst allebei losgegooit, daarna eerst Stiek uit de paddock geplukt en gelongeerd, toen die klaar was in de stapmolen gezet om uit te stappen en Shaggy uit de paddock gehaald om te longeren. Toen die ook weer wat energie geloost had Shaggy in de molen gezet, Stiek eruit gehaald en naar stal gebracht. Daarna longeerbak geharkt zodat ie weer netjes was en Shaggy uit de molen gehaald. Toen heb ik ze allebei nog even een poetsbeurt gegeven zodat ze weer schoon waren. En toen was het laat
. Echt lopende band werk was het gister
.
Toen ik thuis kwam nog ff in de tuin neergezakt, was nog verbazend lekker al was het al donker aan het worden. Dus nog ff wat gedronken en toen gedoucht en snel mn bed in. Helaas gefaald in het hardlopen
. Vandaag poging twee, ben ik hopelijk wat eerder thuis en dan moet het goed komen!