Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als er weer een keer sneeuw ligt en je wil ook sleeën ben je welkom hoor! Kan ik leren 'mennen' van iemand die het al kan, haha.
Ook lekker warm en droog binnen.
Rijd je ook weer met 'm?
Toen ik 'r kreeg kon ze eigenlijk niks (en ik ook niet, haha). In m'n onwetendheid 3 jaar geleden gewoon een sleetje erachtergeknoopt, dat vond ze toen nog wat spannend. Nu heb ik zoveel met 'r aan de lange lijnen gewerkt. Eerst zelf erachter gelopen zonder iemand op de slee, daarna is iemand op de slee gaan zitten toen ik nog stuurde en daarna zelf op de slee gaan zitten en sturen. Na 4 rondjes gingen we in een sukkeldrafje door de bak, niks aan het handje dus 
Je voelt je gewoon weer een echte beginner

En ach, dat beginnersgevoel is niet onbekend voor me. Voel je nog regelmatig een beginner als ik in het zadel zit 

Marloes schreef:Haha, ziet er grappig uit. Met z'n allen zo op een rijtjeAls er weer een keer sneeuw ligt en je wil ook sleeën ben je welkom hoor! Kan ik leren 'mennen' van iemand die het al kan, haha.
Wat voor clinic was er vandaag op de manege? Wilde eigenlijk nog even komen kijken, maar de hele dag ziek op de bank gelegen.