[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:49

Mooi dat het nie zo druk is anders moet ik alles maar weer bijlezen.

Duiven opgehaald en met de honden gelopen en ze hebben ff gezwommen[hier is bijna geen water].
Toen lekker wijntje [Ruubje warme chocomelk met slagroom] en een baguette met kruidenboter.
Trouwens in dit gebied heel mistig terwijl een paar kilometer verder de zon scheen.Heel vreemd.

Nu weer thuis.
Paarden net van de wei gehaald en ga vanavond lekker benkhengen. ;)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:50

;)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:01

Hier nu weer mistig en koud, net als vanmorgen! Lichte nachtvorst wordt verwacht. Jaja, dat heb je als de Sint in het land is!
Storm doet enorm zijn best om een echte Haflinger te zijn. Drammen, stout doen, lief kijken, omkijken: doe ik het niet geweldig? +:)+ .....Nu moet ik zeggen, hij heeft ook meer "vulling" gekregen, zodat hij eindelijk wat energie overhoudt om actief maf te doen. Leuk hoor, en reuzegezond voor een jong peerd. Vandaag gaf Zarah hem springles....voor het eerst met een echte staander. Wat een raar ding, oneetbaar ook :Y)'.....ENG! Maar toch, hij gaat over de balk met een reuzesprong! Hoepla! En dan, als de balk eraf valt, gaat hij gewoon door. Leuk, rondjes rennen en springen 8)7 , het maakt niet uit of de balk op de staanders ligt of eraf ligt! En ook leuk dat je erlangs kan rennen! Dolle pret _O- Om vervolgens niet meer op adem te komen van de spanning, bange poeperd!

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:30

Alvast ff spammen..... :D

Afbeelding
Om verliefd op te worden, wat een lekkertje hé!!! <3 <3

amandaaa

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:07

Hey was het leuk op het strand??????

Nou tank lekkr met pessoa gelongeerd haalde hem precies toen ze eten kwam uit stal zielig he :D hij stond heerlijk te slapen in zijn nieuwe binnenstal en zijn stalletje was nog steeds lekr schoon.
HIj had er wel zin in deed erg zijn best daarna effe het zweet eraf met zijn fleece in de stapmolen, hij had echt zin in de stapmolen maf paard is het haha.

Dus het wordt januari??? wat voor dag komt jullie het beste uit???

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:21

Gaaf, Kay! Is het allemaal goed gegaan?

Nou, die Tank is ook een coole boy!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:24

storm ook zat net effies je verhaaltje te lezen maf beest haha, wordt ook al een echte koudbloed met zijn koudbloed streken.

Pfff ben gaar net mijn werk afgemaakt hihi ga nu effe op de bank liggen en dan denk maar een tukkie doen morge weer een hele drukke dag pfff

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:30

zo kay en soof hoe was het dagje strand?

lekker op de benk gehengd,
ff nog naar hart van nederland kijken en dan ga ik ook tukkie doen.

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:43

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:23

Lay schreef:
Lay @ [VVDD] Sieb en Soof + Lay en Kay op het strand!

:D Táádáááá daar is ons verslag dan!!! :D

Zo trots op onze dames, verkelijk waar geen stap verkeerd! Wie had dat ooit durven denken.... <3

super leuk en erg ontspannen zo te zien.Hartstikke leuk.Vast wel voor herhaling vatbaar.

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:39

Ja zeker voor herhaling vatbaar, de volgende ritjes gaan we binnenkort alvast plannen! :D haha

Pff, net een rolberoerte gehad... :( Poes heeft al paar dagen de hartmedicatie niet opgegeten, ze weigert het, maar in der bekkie stoppen is helaas geen optie, krabbeld me helemaal open.. :( En nu heeft ze weer een toeval gehad.... Dacht ff dat ze er in zou blijven........ Heel der achterpootjes waren verlamd en der staartje zat strak tegen der lijf aan, leek wel epilepsie, maar dan net iets anders... En toen bleef ze helemaal stil liggen..Ik dacht ze is dood, dus moest heel hard huilen, toen kwam Ben naar binnen gerend: wat is er, wat is er????? En toen kwam ze bij.... ;(

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:14

super gedaan meiden +:)+ en een heel leuk verslag

PS: miv 27/11 a.s. ga ik verhuizen naar een andere stal, t.w. hcrottemeren in bleiswijk :j .
Daar kan je ook hele leuke buitenritten maken. Dus als je een keer zin hebt...

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 01:32

jeetje regien, hoe dat zo? Had je het niet meer naar je zin?

Fem, kan op mobiel niet pben, maar zal de foto's er morgen ff op zetten, zijn er veel bewogen, helaas..

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 06:18

Goedemorgen

O die Storm Jet, heerlijk om die puberverhaaltjes te lezen. Ga alweer om 8 uur naar stal, even de Mandy en Blando doen en dan vanmiddag naar mijn vriendin die in Weesp woont. We hebben afgesproken in Amsterdam, ook weer zo'n rotdag vandaag. Marion die doet ze vanavond nog een keertje extra.

Gisteravond ineens heel veel mist maar toen ik wegging was de mist bijna helemaal weg. Zo raar.......

Heb helaas geen E achter mijn B-rijbewijs anders.......... zou ik ook......... hahaha. Voorlopig heb ik afgesproken om zondagmiddag lekker met Marjo naar buiten te gaan, even wat van de omgeving laten zien.

Tankie vindt de stapmolen dus ook helemaal niet erg, Blando ook niet. Was hem een beetje vergeten gisteren. Zat te kletsen en toen heeft hij bijna 1,5 uur in de molen gestapt met zijn stapmolendekentje en dan ben ik toch wel erg blij dat hij zo'n deken heeft hoor met deze kou en geen schuurplekken. Daarna kwamen Pres en Marjo en hebben Blando en Mandy nog eventjes losgestaan. Ach die Wannadoo en Wystan, ze staan zo lief en rustig in die mega grote stal samen.

De voorbereidingen voor het solarium en het warme water zijn in volle gang en ook alle waterleidingen zijn nu ingepakt tegen het bevriezen. Echt heerlijk

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 07:07

wat gaaaaf!!! leuk zeg!!! (foto's strand!)

en een goedemorgen :D

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 07:08

Ik ben zooooo blij met de stal :j

Lekker gereden gisteren!! En ze hebben lekker een uur buiten gestaan.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 07:13

Toch nog eventjes gereden gisteren, lekker is dat hè? Niet eerst hoeven kijken hoe de bak erbij ligt. Je kunt gewoon gaan rijden als je zin hebt.

Nu nog eventjes oefenen en jullie paardjes aan de stapmolen laten wennen en dan gaat het helemaal goed. Je hoorde het gisteren van Esther, elk paard kan eraan wennen, soms duurt het even maar uiteindelijk doen ze het allemaal. Mandy nu ook en met stroom erop, ze blijft nu keurig in het midden. Blando niet, die loopt echt niet harder dan strikt noodzakelijk hoor, met zijn kont zo'n 10 cm van het hek af hahaha....

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 08:23

Lay schreef:
Pff, net een rolberoerte gehad... :( Poes heeft al paar dagen de hartmedicatie niet opgegeten, ze weigert het, maar in der bekkie stoppen is helaas geen optie, krabbeld me helemaal open.. :( En nu heeft ze weer een toeval gehad.... Dacht ff dat ze er in zou blijven........ Heel der achterpootjes waren verlamd en der staartje zat strak tegen der lijf aan, leek wel epilepsie, maar dan net iets anders... En toen bleef ze helemaal stil liggen..Ik dacht ze is dood, dus moest heel hard huilen, toen kwam Ben naar binnen gerend: wat is er, wat is er????? En toen kwam ze bij.... ;(

tuinhandschoenen aandoen :o deden wij ook altijd bij de poes, nu kan het zonder handschoenen, ze vind de pilletjes voor haar hart niet echt vies. Wel schrikken zeg.. gaat het nu weer helemaal goed?

Gaaf die foto's!! Kan niet wachten.. hier kun je naar het strand rijden (is wel in totaal zo'n 3 uur, je moet een flink stuk de duinen door), maar dat heb ik dus nog nooit gedaan ;)

Yade heeft me ook weer lekker laten schrikken, zaterdag ging ze nogal uit haar dak met longeren (ze kan echt heeel hard), zondagochtend was het been van haar wond weer helemaal dik. := Dat was 2 weken geleden ook al gebeurd toen ze had gesprongen. Dierenarts had gezegd dat ik foto's moest laten maken als het been na belasting dik werd, want dan zou waarschijnlijk toch dat griffelbeentje geraakt zijn. Nouja, toch maar laten doen.. gisteren is er een mobiele rontgen geweest (ideaal!), gelukkig is het griffelbeentje niet gebroken! Wel kon je het littekenweefsel in de huid zien op de foto, dat was behoorlijk dik en geeft waarschijnlijk nog die reactie in het been.
Lekker, is al de 2e keer in een half jaar tijd dat ik dat griffelbeentje op de foto laat zitten terwijl er niks is.. Maar ben wel blij dat het gewoon goed is! (en vanaf nu beenbeschermers om als ze idioot wil doen in die bak :+ )

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 08:30

Ireen fijn dat er niks met het griffelbeentje is zeg,

kay echt gaaf hoor heb jullie verslag al gelezen :D

Fijn regien dat je een andere stal hebt gevonden, wil wel een x langskomen maar dan moet ik eerst ar zijn trailbewijs laten halen haha.

Fijn zeg press en marjo dat jullie het zo naar je zin hebben, inderd ze wennen wel aan de molen, drukke paardjes moet je zeker eerst zonder stroom doen die schrikken al genoeg van de hekken (bij ons zijn er daardoor een paar helemaal uit hun stekker gegaan :D) Tank echter liep de 1ex door het hek heen met stroom en ging rustig naast blaze staan (hij had niet echt door waar dat hek voor was) maar na een paar rondes weer alleen gezet en toen snapte hij het wel (kreeg een paar x een schok haha) Tank loopt 1 cm van het hek af met zijn staart echte daredevil hihi, hij denkt nog steeds dat hij dan rustiger kan lopen als hij daar loopt haha

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 09:00

goeie morgen!!
Heb het ook onwijs naar mn zin.
Het is er lekkerr rustig en alle middelen om goed met je paard om te gaan..
Heb ook het idee dat wannadoo het prima naar zijn zin heeft met wyssie. Ze staan er super tevreden bij :D
het kost ook allemaal minder tijd en heb alle tijd voor mn lieve poownie!
Rijden gaat top in die bak, kan niet idealer (oke een dak erop misschien in de winter! Maargoed zolang de bodem goed is!!
Ga me klaar maken voor mn lesje be benieuwd wat astrid ervan vind :)

werkse allemaal!!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 09:03

guten morgen

Misschien moet ik ook maar gaan sparen voor een stapmolen hihi

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 09:23

goed idee aniet!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 09:28

Haha, die Yade is ook ondeugend, maar ze moet wel voorzichtig zijn met haar benen! storm kan ook mege hard en plat door de bocht, net een motorfiets. Dat heeft ie dan weer van zijn papa. En supersnel wenden en keren.....jaja, effe wat anders dan mijn ouwe Renkie! Ik merk ook echt aan Storm, dat hij heel veel ervaringen op moet doen en daar nemen we de tijd voor. Al het gedoe op en rond het erf kan ie nu wel aan. Hij is heel gevoelig en moet de ervaringen ook echt verwerken. In zijn box komt hij dan helemaal tot rust, dat is belangrijk.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 09:34

het is zeker belangrijk dat hij het kan verwerken :D Lekkr press dat je les hebt.

Nou mam zag voor 2960 euro een molen moet je wel omheining en zand nog doen :D

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 09:46

amandaaa schreef:
het is zeker belangrijk dat hij het kan verwerken :D Lekkr press dat je les hebt.

Nou mam zag voor 2960 euro een molen moet je wel omheining en zand nog doen :D

haha