Britt had toen met die discussie over Safari gezegd dat ze hier dan niet meer zou reageren, en daar houd ze zich blijkbaar egt aan Maarja iedereen heeft wel eens een nare periode
pff, was ik morgen en overmorgen vrij, belde me werk.. Nu moet ik mrogen van 08.00-18.00 werken en daarna nog mijn verjaardagscadeautje kopen(nieuwe witte wedstrijdbroek ) en dan vrijdag van 07.00-11.00 dat valt wel mee maar is wel vroeg op... Zaterdag ben ik vrij want dan ben ik JARIG hihi
Jah ik denk dat Britt ook nog wel gewoon meeleest. Ze heeft gewoon even rust nodig en dan komt het wel goed Ze komt hier wel weer meepraten als ze daar klaar voor is.
Ik stond net in de file! Jakkie! Maarja ben nu lekker thuis met me nieuwe fp trui aan Zometeen glee kijken wat opgenomen was en lekker niks doen vnaaf! Morgen weer een stagedag.
jap typisch groenhorst... hebben geen toetsweek meer,, maar toetsen moeten gewoon ingeplant worden door de docenten.. en elke docent willen gewoon hun toetsen op hun uur doen
_Patriciaa
Geplaatst: 27-10-10 18:27
Suuskipje schreef:
Ik mis Britt
Ik mis haar ook !
Ze komt niet meer omdat iedereen haar toen zo aan het afzeiken was over dat ze volgens die mensen haar val wel zou hebben kunnen voorkomen
Wat goed simone ;D ! Ik ben net naar de dappermarkt in adam geweest met mams, heb nieuwe laarzen, broek, joggingbroek, legging, shirt, sjaal & Haarverf