Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wordt het Kirsten niet, dan is het wel iemand anders

Heb er wel vertrouwen in..
Dus daar was

topper!
!
! 
gina2003 schreef:Hallo,
Als hier iemand nog iemand weet om mijn merrie te verzorgen, dan houd ik me aanbevolen.
Ze is niet makkelijk in de omgang, dus ik wil wel een ervaren iemand, ze is nl erg dominant.
Het is voor 2 á 3 dagen per week, je moet wel eigen vervoer hebben, want ze staat op de Nautena in Zeewolde, (bosruiterweg).
Ik ben wel jong, 14, dus ik weet niet of je daar problemen mee hebt. Ik ben verder afhankelijk van andere mensen in het vervoer, maar ik heb een vader die het prima vind om te rijden. Ook ben ik 1.82
Ik ga nu verder lezen om te kijken of je niet al iemand gevonden hebt
Melanie_B schreef:Tsja, op de manege loop je op een gegeven moment gewoon vast. Je wilt meer, maar de paarden kunnen niet meer. En dat is ook logisch.. als je ziet wat er allemaal op zo'n rug van een manegepaard zit..
En dan komt er wel eens een nieuw paard, maar binnen de kortste keren is daar het nieuwe en fijne ook van af...
Ik zit er zoooo over te denken te stoppen.. maar ik wil ook niks hebben snap je, ik wil niet zomaar in het diepe springen...
Kirs kan super rijden, t is haar echt gegund