Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Nicole1995 schreef:Ik ga niet werken vandaag,heb gebeld ik mag thuis blijven,net op de telegraaf site gekeken.Staat weer muurvast rond a`dam en de A9,A8.Komt weer sneeuw aan via het Z-Westen .Gatver
meelen schreef:Nicole1995 schreef:Ik ga niet werken vandaag,heb gebeld ik mag thuis blijven,net op de telegraaf site gekeken.Staat weer muurvast rond a`dam en de A9,A8.Komt weer sneeuw aan via het Z-Westen .Gatver
Voorlopig hier nog geen sneeuw hoor Linde (mocht er hier überhaubt nog gaan vallen)
Lekker hé, zo'n extra vrije dag. Je mag mij zo wel komen helpen hoor, gaan we keten in de sneeuw, en ondertusen gooien we wat post in hahaha.
Ik heb de post net binnen, ff een broodje eten en dan ga ik.
winnitou schreef:goedemorgen hier een berichtje uit het ZMC. ga vandaag nog NIET naar huis. wordt nog een nachtje voor me gezorgd hier. leef op vla en yoghurt meer smaken hebben ze niet hier. vol me nog steeds zo stoned als een garnaal. weet nog niet wanneer infuus en drain er uit mogen. Veel sneeuw plezier en doe voorzichtig.
winnitou schreef:goedemorgen hier een berichtje uit het ZMC. ga vandaag nog NIET naar huis. wordt nog een nachtje voor me gezorgd hier. leef op vla en yoghurt meer smaken hebben ze niet hier. vol me nog steeds zo stoned als een garnaal. weet nog niet wanneer infuus en drain er uit mogen. Veel sneeuw plezier en doe voorzichtig.
. 

). Heb eigenlijk geen idee wat de verwachtingen zijn voor het weer.
.
.