Stef_Winston schreef:Ik weet inmiddels wie Jeannette is en ik weet wie Stefanie is, ze zat vorige week zelfs nog in mijn les
lovefi schreef:Ik heb jou vorige week zien lopen ( denk ik dan )waarom zeg je niets dan? je zegt gewoon: hallo ik ben van Bokt!
sambagirl schreef:Jorine_Falco schreef:ik weet het ook niet echt .Nee ik weet ook niet wie jij bent, ben je er uberhaupt weleens op donderdag dan?Jorine is er altijd op vrijdagavond 7-8
DJoysDesignz schreef:sambagirl schreef:Nee ik weet ook niet wie jij bent, ben je er uberhaupt weleens op donderdag dan?Jorine is er altijd op vrijdagavond 7-8nope dan ben ik er nooit.....
sambagirl schreef:lovefi schreef:Ik heb jou vorige week zien lopen ( denk ik dan )waarom zeg je niets dan? je zegt gewoon: hallo ik ben van Bokt! Zal ik volgende keer doen maar ik zat nog op fietje toen ik jou zag lopen
lovefi schreef:sambagirl schreef:waarom zeg je niets dan? je zegt gewoon: hallo ik ben van Bokt! Zal ik volgende keer doen maar ik zat nog op fietje toen ik jou zag lopen Op fietje, in de springles, ik ga opletten vanavond!
sambagirl schreef:Jorine_Falco schreef:ik weet het ook niet echt .Nee ik weet ook niet wie jij bent, ben je er uberhaupt weleens op donderdag dan?haha nee 1 of 2 keer geweest !
Hihi Ik ga vrijdag even helpen bij Oosthoek Ze zijn een weekendje weg en de paarden moeten de wei op, voeren, poetsen etc. M'n nicht moet ze doen en vroeg het Heb toch niks te doen dus waarom niet
3 x raden op wie ik gereden heb!!!!!!!!!!!!!!!! EN ik heb Lovefi (Liselot?) gezien, ze zat alleen niet op Fietje maar op een hek!
hahaha ging het niet zo goed liselot?3 x raden.. hmmzz.. dat word lastig.. zou het misschien Gup kunnen zijn?
het was dus NIET Gup (ja.... jullie lezen het goed)Jullie hebben nog 2xenne..... ik zag Liselot pas na de springles toen ze aan de rand van de bak zat, ze is niet op een hek gelanceerd o.i.d