Ja ik vind het ook ondingen hoor, ik print wel een routeplanner van internet uit als ik ergens heen moet wat ik niet ken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mAnDyXX schreef:Shetjjee__x schreef:die dingen zou ik echt nooit willen hebben. de hele tijd zo'n irritante stem in de auto en er gebeuren alleen maar ongelukken mee
maar ik ga, doeii
Ik hoorde laatst op het nieuws dat als je afgaat rijden over een paar jaar alleen nog maar een tomtom mag gebruiken dan krijg je de eindbestemming en de beginstemming te horen en dan zoek je het maar uit.

Zal ik zaterdag ff doen.

Shetjjee__x schreef:mijn groep 8 kamp was op camping en met 5 blokhutjes met stapelbedden en dan nog groot kamphuis en daarvoor super groot grasveld was echt super leuk daar!
en die vrijdagnacht rond 12 uur gingen de leraren zo'n verhaal vertellen iets wat in het bos was. dus wij daarna naar het bos toe en moest je in groepjes apart door het bos lopen een touw volgen. bleek dat daar leraren achter de bomen stonden.
ik met me groepjes kei-hard gillen, ik rende terug echt ik was bang!![]()
![]()
maar sommige moesten ook huilen of durfde er helemaal niet in ofzo was echt grappig
was ook heel eluk

melodyB schreef:was dat op de woensberg in houten?Shetjjee__x schreef:mijn groep 8 kamp was op camping en met 5 blokhutjes met stapelbedden en dan nog groot kamphuis en daarvoor super groot grasveld was echt super leuk daar!
en die vrijdagnacht rond 12 uur gingen de leraren zo'n verhaal vertellen iets wat in het bos was. dus wij daarna naar het bos toe en moest je in groepjes apart door het bos lopen een touw volgen. bleek dat daar leraren achter de bomen stonden.
ik met me groepjes kei-hard gillen, ik rende terug echt ik was bang!![]()
![]()
maar sommige moesten ook huilen of durfde er helemaal niet in ofzo was echt grappig
wij zaten ook op een cmaping met 5 blokhutjes met stapelbedden en een groot kamphuis en daaarvoor een groot grasveldwas ook heel eluk