Ik heb me net opgegeven voor een wedstrijd op 11 januari bij Taams en vanmiddag
heb ik een briefje in de bus bij Veldt gedaan om mezelf op te geven voor de wedstrijd
van zaterdag 17 januari 2009.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) Samen met nog 3 andere collega's hebben we 2 borrelhapjes gemaakt.

xan schreef:Geen puzzeltocht, maar een wandeling met gids door de Jordaan.
Maarja ik heb daar zelf gewoond, en ook in een hofje, dus was weinig nieuws voor mij, maar wel weer heel leuk om doorheen te wandelen.
Daarna gingen we naar een kookschool, en moesten we ons eigen eten maken.
Er was gekozen voor: de Marrokaanse keuken.
Het was reuze gezellig en we hebben veel lol gehad.
Ik had gekozen voor het maken van een voorafje.
(Ben namelijk niet zo'n keukenprinsesje) Samen met nog 3 andere collega's hebben we 2 borrelhapjes gemaakt.
Daarna kwamen er nog 4 gangen en koffie toe.
Veel lol gehad met mijn collega's.

meelen schreef:En was het ook nog te eten allemaal?
Ja hoor, was eigenlijk best lekker.

xan schreef:Hooi Liquita![]()
Lekker gewerkt ?????

xan schreef:xan schreef:Hooi Liquita![]()
Lekker gewerkt ?????
Helaas ze is al weer weg.
Maar ik merk dat het al weer laat is.
Ga ook mijn bed opzoeken. Morgenochtend weer werken
(nou ja "werken"!!! om 10.00 uur hebben wij een koffie-afspraak met de secretaresses van
de gemeente Zaanstad. En dan gaan we nog een rondje Saendelft fietsen, dus wordt een
gezellige ochtend)

.
. Hij moet er wel om lachen, vind hem 'een leuk onbevangen joch' (ik citeer
). Yinari schreef:Hopelijk heb je niet teveel last meer van de brandlucht van die brand van gisteren in Westzaan. Jemig, dat stonk!! We zagen een hele grote vuurbol bij onze pony's vandaan.
Ate: Al puppy's?? Mijn vader zit trouwens al een paar dagen met Nick in de pauzes. Vind ie erg gezellig. Hij moet er wel om lachen, vind hem 'een leuk onbevangen joch' (ik citeer
).
xan schreef:xan schreef:Hooi Liquita![]()
Lekker gewerkt ?????
Helaas ze is al weer weg.
Yep, ik was alweer vertrokken. Maar....had lekker gewerkt hoor.
Maar ik merk dat het al weer laat is.
Ga ook mijn bed opzoeken. Morgenochtend weer werken
(nou ja "werken"!!! om 10.00 uur hebben wij een koffie-afspraak met de secretaresses van
de gemeente Zaanstad. En dan gaan we nog een rondje Saendelft fietsen, dus wordt een
gezellige ochtend)
Wat een luxe baan heb je toch.
ATE schreef:Yinari schreef:Hopelijk heb je niet teveel last meer van de brandlucht van die brand van gisteren in Westzaan. Jemig, dat stonk!! We zagen een hele grote vuurbol bij onze pony's vandaan.
Ate: Al puppy's?? Mijn vader zit trouwens al een paar dagen met Nick in de pauzes. Vind ie erg gezellig. Hij moet er wel om lachen, vind hem 'een leuk onbevangen joch' (ik citeer
).
nee nog geen pups al is ze nu wel bezig met bevallen ze heeft al aantal uren weeen
nick zei al dat ie met jouw pa zat hij vind het ook erg gezellig
hou je ons op de hoogte? Heb je een webcam? dan kunnen we mee kijken via MSN, hihi
. Succes in ieder geval. 
ATE schreef:nou de eerste is geboren een zwarte zoals ik nu kan zien
Yinari schreef:Tof!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Doet moeders het nog goed?

(dat ken ik alleen als code whahahaha) 
. 
LIQUITA schreef:Even gebeld met Johanna. De 2e is ook geboren, ook een Black en Tan. Er zat 2 uur tussen vertelde ze.
(Bruno was mijn vorige hond, een rottweiler, ook Black and Tan
). meelen schreef:LIQUITA schreef:Even gebeld met Johanna. De 2e is ook geboren, ook een Black en Tan. Er zat 2 uur tussen vertelde ze.
Aha, ik had dit te snel en daardoor foutief gelezen hihihihi
Ik las een black en een tan.
(ik vind zo'n "black&tan wel leuker dan die witte)
!!!!!