Heftig hoor.. ik zal je eerlijk zeggen dat ik het gelukkig nog niet heb meegemaakt dat zo'n serieuze relatie over gaat, dus kan je niet echt helpen maar ik zou denk ik ook letterlijk ziek worden.. heb je nog veel vakantiedagen ofzo die je evt kan opnemen eventjes?
Wedstrijd ging met de merrie goed! Was echt blij met haar, de manier waarop ze de proef doorliep. Een paar kleine dingetjes en een grote storing waarbij ze door m'n hand sprong ergens, maar verder liep ze zonder taktfouten en aanleuningstoornissen de proef door. Da's moeilijk punt bij haar.
Punten vielen echt tegen, jury was zich beginnen blind staren op het feit dat ze de hele proef iets (5cm ofzo) achter de loodlijn loopt. Dus overal staat 'achter de teugel' hahaha maar dat is echt niet zo, ze staat gewoon ronder ingesteld omdat ze op die manier beter haar lijf gebruikt op dit moment. Maargoed, m'n baas was tevreden over zowel paard als over mij en dat vind ik belangrijker.
De hengst heeft veel geleerd, was buiten na longeren opgestapt in de longeerbak, daar eerst gereden en toen meteen de proef in want er liepen echt 10 paarden in de losrijbak en ik denk dat ik eraf geknald was dan. Proef was eigenlijk voor de vorm, ook niet beoordeeld verder, hij heeft veel geleerd, om alleen te lopen in een bak, witte hekjes, jury tafel, geluiden enz. Daarna nog in de losrijring tussen die veel paarden gereden. Hij gedroeg zich best goed en liep daar ook heel goed! Dus met die afsluiter ben ik wel blij. De volgende maanden gaan we hem steeds zo meenemen, gewoon rijden tussen de hekjes maar geen proef want dat is nog te moeilijk voor hem.
Pff en nu slapen, moe