Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

madelief88

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 07:13

Ken het merel, zit ook al in de trein.. Lange schooldag voor de boeg..

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 10:31

Jeetje Maartje, wat vervelend allemaal! We zullen je ook gaan missen op Poel! Hoorde laats idd iets op de radio dat voor kerst een hoop relaties stuk gaan, hoor het laatste tijd ook wel vaker!
Succes met school Merel en Madelief! Ik ga zo lekker naar de sauna, even relaxen, heb ik wel nodig!
En Madelief, ga je maandag weer rijden? Ik ben weer vrij, dus wil best weer even op Kelt hoor :D
Hoef trouwens pas vrijdag weer te werken, omdat ik afgelopen tijd te veel uren heb gemaakt, echt fijn want mn werk laat af en toe een behoorlijke indruk achter en heb dan echt even tijd nodig om te herstellen.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 15:35

Nou ik snap dat niet hoor.. wil je dr dan maar vlak voor kerst vanaf zijn? Zodat je dan niet gezellig hoeft te doen..
Ik zie nu juist enorm op tegen de kerst.. Moet beide dagen werken en zou dan eerste en 2e kerst met Maarten zijn. Waren nog aan het kijken of we dan mijn ouders ook 2e kerst uit zouden nodigen. Maar dat hoeft allemaal niet meer.

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 17:04

Nee, ik snapte het ook al niet! Maargoed, er is natuurlijk nooit een juiste tijd voor!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 01:38

Nee dat is ook zo.. maar ik begrijp het niet helemaal. Waarom heeft hij niet eerder wat gezegd? Of aangegeven dat hij het niet meer zo prettig vond ofzo.. Komt voor mij echt als donderslag bij heldere hemel..
2 maandjes geleden zaten we nog in Spanje.. de week daarvoor kreeg ik nog een enorme bos rode rozen omdat we een jaar verkering hadden.. vorige maand met mijn verjaardag een bloedmooie ketting en oorbellen gekregen. Ik snap het niet, waar heb ik het signaal gemist?

Zit hier ook echt midden in de nacht met m'n laptopje want ik kan niet slapen...

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-10 09:09

Jezus Maartje, wat naar! Ga je er nog eens over praten met hem? Niet om hem om te praten bedoel ik, maar om meer duidelijkheid voor jezelf te hebben.
Sterkte meis!

Morgen weer wedstrijd, ik heb twee 4-jarigen mee. Haha Maartje, twee UB40's toevallig. Dat hengstje weer en een merrie!
Gister weer echt afgebeuld met meneer.. merrie gaat wel fijn opzich.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 11:40

sterkte maartje de komende tijd.. dat soort dingen zijn nooit goed te begrijpen

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-10 14:08

Pfff ik ben zo agressief de laatste tijd, vlieg echt om alles uit m'n vel. Echt irritant en wil er wel mee stoppen maar 't gaat niet. :+

Ojaa ik ga zondag bij een 3-jarige Johnson kijken. :D
Eigenlijk veel te jong maar vind hem wel leuk lijken dus misschien is het wat.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 19:27

Ja ik wil zeker nog met hem gaan praten.. Hij is vandaag jarig en ik heb eigenlijk een cadeautje voor hem.. Had ik al maar weet nog niet of we dat gaan doen of niet.. Hij mag gaan off-road rijden in een 4x4 ma das in Eindhoven..
Misschien dat we ook wel heen gaan, ligt er aan hoe ik me voel.
Gister was echt niet chill, vanuit Zeeland is het probleem nogal 'ver weg' dus is het allemaal wat minder erg. Nou zodra ik op de manege kwam gister natuurlijk mensen die vroegen of het wel ging enzo: NEE NATUURLIJK NIET! Maar goed ik zo lang mogelijk op de manege gebleven, tot kwart voor 1.. toe heb ik tot half 3 voor de tv gezeten en toen viel ik bijna om dus ben ik naar bed gegaan, uiteindelijk half 4 voor ik sliep en toen werd ik om half 5 wakker met enorme kramp in m'n buik en kotsmisselijk. Heb dus de rest van de 'nacht' op de wc doorgebracht en dacht toen om kwart over 7 maar 'ik ga naar de manege' hoewel ik er pas om half 9 moest zijn. En ja nooit er aan gedacht wie ik 's morgens tegen het lijf loop daar. Juist ja: Maarten. Vraagt ie nog 'en gaat het wat' ik wilde wat terug zeggen maar m'n stem brak meteen dus dat was niet zo best.

Iig Maaike, succes en wat leuk dat je zondag gaat kijken! Ben benieuwd of het wat wordt!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-10 23:21

Heftig hoor.. ik zal je eerlijk zeggen dat ik het gelukkig nog niet heb meegemaakt dat zo'n serieuze relatie over gaat, dus kan je niet echt helpen maar ik zou denk ik ook letterlijk ziek worden.. heb je nog veel vakantiedagen ofzo die je evt kan opnemen eventjes?

Wedstrijd ging met de merrie goed! Was echt blij met haar, de manier waarop ze de proef doorliep. Een paar kleine dingetjes en een grote storing waarbij ze door m'n hand sprong ergens, maar verder liep ze zonder taktfouten en aanleuningstoornissen de proef door. Da's moeilijk punt bij haar.
Punten vielen echt tegen, jury was zich beginnen blind staren op het feit dat ze de hele proef iets (5cm ofzo) achter de loodlijn loopt. Dus overal staat 'achter de teugel' hahaha maar dat is echt niet zo, ze staat gewoon ronder ingesteld omdat ze op die manier beter haar lijf gebruikt op dit moment. Maargoed, m'n baas was tevreden over zowel paard als over mij en dat vind ik belangrijker.

De hengst heeft veel geleerd, was buiten na longeren opgestapt in de longeerbak, daar eerst gereden en toen meteen de proef in want er liepen echt 10 paarden in de losrijbak en ik denk dat ik eraf geknald was dan. Proef was eigenlijk voor de vorm, ook niet beoordeeld verder, hij heeft veel geleerd, om alleen te lopen in een bak, witte hekjes, jury tafel, geluiden enz. Daarna nog in de losrijring tussen die veel paarden gereden. Hij gedroeg zich best goed en liep daar ook heel goed! Dus met die afsluiter ben ik wel blij. De volgende maanden gaan we hem steeds zo meenemen, gewoon rijden tussen de hekjes maar geen proef want dat is nog te moeilijk voor hem.

Pff en nu slapen, moe :D

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 23:32

Goed zo Maaik! Toppertje, zie je wel dat je het kan ;)!

Pff hier gaat nog niet echt beter.. vannacht weer niet geslapen. Om half 4 uiteindelijk op de bank in slaap gevallen en om half 5 weer klaar wakker. Bijkomend probleem is dat ik ook niet veel binnen krijg qua eten. Komt er ook gewoon meteen weer uit. Woensdagochtend ga ik ff bij Maarten z'n moeder koffie drinken.. Had Maarten gesmst dat ik nog wat boeken van hem had en of ik die niet bij z'n moeder mocht afgeven zodat ik haar ook nog even gedag kon zeggen. Toen belde ze, of ik woensdag kwam.
Dat wordt ook niet makkelijk maar goed dat wil ik zelf en zij vind het gelukkig ook een goed idee. Vind het zo raar om daar zo vaak over de vloer te komen en dan ineens niet meer..

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 21:10

Maaike fijne resultaten dus! Lekker hoor.
Maartje, echt vervelend, wel fijn dat je met zijn moeder hebt afgesproken, ik vind dat ook altijd heel raar, die mensen verdwijnen dan ook plotseling uit je leven..

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 21:36

Brr ik word er helemaal naar van, van nog meer verdrietige mensen.
Het lijkt me ook zo rot..

Heb ook echt een rotdag achter de rug, zal het later misschien nog wel eens posten maar heb het liever niet op het net eigenlijk.

Ja ik was wel tevreden uiteindelijk zondag, maar ben wel echt een tijd boos geweest om de punten van de merrie. M'n baas zei ook dat hij dacht dat ik ergens bovenaan ging staan met die proef, maarja.
Heb haar vanmiddag weer gereden, gister had ze vrij, en ze liep weer fijn.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 21:48

Nou Maaike dat klinkt ook niet zo mooi, ook sterkte dan maar :(:)

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-10 18:50

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 19:42

Sjongejonge, wat een topic Maaik! En dan is de TS nog maar 19!
Nee, als ik 1 ding heb geleerd is het om iets moois van mijn leven te maken. Als ik dat topic lees denk ik alleen maar, zorg dat je het veranderd als iets je niet bevalt, maargoed, zal wel erg nuchter zijn van mij :P

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-10 21:24

Ja, maar als je nou niet precies weet wat je moet veranderen.

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 22:49

Herken wel dat af en toe mn avond voorbij is zonder dat ik weet wat ik gedaan heb.... Nutteloze avondbesteding dus....

Maarja, waar moet je beginnen met verandering in dat geval? Zou het ook niet weten als dat mijn leven was.

Doen jullie nog aan sinterklaas? Ik heb al 1x cadeau (besteld, ligt bij postkantoor op me te wachten :D), heb daar ook al een gedicht bij. Morgen avond even de stad in op zoek naar cadeautje voor mn moeder en broer! :)

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 00:48

Maaik; wat een kansloos topic haha.. mijn god! En dat voor een nuchtere Zeeuw, die zou beter moeten weten. Hoeist met je rotdag? Al opgeknapt?
Merel; wij doen niet aan sinterklaas, alleen op de manege.. Moet daar nog een cadeau voor kopen, surprise bouwen en een gedicht voor schrijven...

Nou ik was vanmorgen bij Maarten z'n moeder. Gezellig een potje zitten janken met z'n 2en :).. Raar hoor, was halverwege bijna omgedraaid dat ik echt dacht 'mijn god wat ga ik nou doen, wat moet ik daar?'. Toch gegaan en gepraat over van alles en nog wat. Zij wist dus ook van niks, voor haar was het ook ineens..
Morgen wordt een heftige dag, had Maarten z'n verjaardagscadeau nog.. weet niet of ik dat had verteld. Afijn we zouden gaan off-road rijden. Toch besloten om wel heen te gaan, denk dat het wel goed is om te praten en toch wat leuks te gaan doen. Anders geeft het alleen maar vervelend situaties zoals zaterdag bijvoorbeeld omdat er nog een heleboel tussen in hangt.
Dus.. wens me succes, ik ga proberen me stoer en groot te houden!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-10 06:58

Succes dus! Maarre, je hoeft je niet groot te houden hoor. Ik snap wel dat je dat wilt maar je hebt best het recht om je gevoelens te laten zien.
Ik hoop dat het ondanks alles, toch een leuke dag wordt en dat je een stuk rustiger en wijzer naar huis komt!

Sinterklaas, nope. Ben trouwens wel volgende week woensdag tot zondag in Nederland. Kom zeker paar keer ff langs Poel. :D

Ja ik voel me al beter dan van de week. :)

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 09:22

Leuk maaik!!

Volgende week vrijdag komt de tandarts voor mel..
Ze houdt natuurlijk links vast en laat de laatste tijd der hooi grotendeels liggen en de brokjes in de muesli.. Ikl denk dat ze halen heeft.. :n

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 17:38

Das wat minder Aniek! Komt uiteindelijk wel in orde!

Vandaag stage gesprek gehad, en dat was goed! :D

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-10 17:42

Waar loop je eigenlijk stage Fioon, en welke opleiding?
Wel fijn om te horen!

Gatver het sneeuwt hier al de hele dag zo koud en nat, bah!

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 17:45

Ik had nu tot 2x volgens mij, hagel! Op de brommer.

Doe Pedagogisch werk, niveau 3, in feb klaar!
Loop stage bij een ZMLK School De Alk. En ga denk ook nog een kop jaar niveau 4 doen :)

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-10 18:22

De Alk in Overdie, Alkmaar? Daar woon ik tegenover!