Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Kiki_ schreef:Springen![]()

Ik dacht, die past een pony nog wel, Cob zag er zo groot uit, maar nee hoor Pony is duidelijk veel te klein
_Kiki_ schreef:Mijn moeder gaat vanavond mee
Tivara is bijna klaar, moet zo alleen mijn laarzen/hoofdstel nog even poetsen.
Nanoe haar nieuwe halster past nietIk dacht, die past een pony nog wel, Cob zag er zo groot uit, maar nee hoor Pony is duidelijk veel te klein
Heb ik net haar benen gewassen, komt er een ambulance langs, Tivara helemaal knetter, huppakee, zo de boomgaard in, door de blubber heen. Heb ik haar weer, maar opnieuw haar benen gewassen, ben ik weer net klaar, komt er een shetje voor een wagentje langs, hup mevrouw dendert weer zo de boomgaard/blubber in. Dus nóg maar een keer haar benen gewassen
Lekker toch, een paard wat niet vast kan staan
ze was in een knuffelbui
_Kiki_ schreef:Ja, zeker![]()
Pfff, stomme tuttebel..Heb ik net haar benen gewassen, komt er een ambulance langs, Tivara helemaal knetter, huppakee, zo de boomgaard in, door de blubber heen. Heb ik haar weer, maar opnieuw haar benen gewassen, ben ik weer net klaar, komt er een shetje voor een wagentje langs, hup mevrouw dendert weer zo de boomgaard/blubber in. Dus nóg maar een keer haar benen gewassen
Lekker toch, een paard wat niet vast kan staan

)

Ik ga zo naar m'n vader, taart eten want die is jarig