Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) maar vind het nergens op slaan..
(ja daar is hij weer mijn favo smile!)
paix schreef:Nee inderdaad!..
Die politie man ook zo tegen mij: ''Dus jij loopt al heel lang zonder id kaart rond?'' Met een blik van jammer dat ik jou nooit tegen gekomen ben..
(beetje lui misschien moest ik terug lezen). Maar als aan jou zonder reden om ID is gevraagd (dus als je niks strafbaars deed) dan hoef je hem niet te laten zien
. Politie hoeft (jaja de wet) alleen om legitimatie te vragen bij overtredingen, en het is niet hun taak om iedereen er op te controleren.
Het OV zelf is niet altijd even fijn.. nooit op tijd.. De trein is nog het vaakst op tijd!
want ik rij altijd door rood 
) Zie ik ineens politie aan de overkant staan (Ze zaten in de auto, dus hoefde eigenlijk niet bang te zijn voor een boete
) Had ook nog wel een paar mede-door-rood-loopstanders dus ik viel niet zo op
, daar mogen de auto's niet linksaf slaan bij het stoplicht en dan schrijven ze op welke auto's dat wel doen vanaf hun veilige verdekte opstelling
.
. evdpanne schreef:Ach jah de politie.... Als je ze nodig hebt zijn ze dr niet of kunnen ze je niet helpen. Maar boetes uitschrijven niets liever... Echt al die regeltjes... Ze zijn dr alleen maar zodat iemand ze overtreed en er geld in de geldkist van de staat komt.... Zal mij wat interesseren als iemand zijn riem niet om doet in de auto en daarmee riskeert dat ie bij een ongeluk erger gewond is... Is toch zijn eigen keus! Net als zonder helm rijden.... Door rood rijden vind ik weer wat anders, want dan breng je andere levens in gevaar. Maar al die andere regeltjes... Gewoon onzin!
. Op de fiets vind ik vaak niet zo erg
, tenzij je door rood gaat als dr auto's aankomen
. Is voor jezelf niet fijn maar voor een automobilist ook niet echt...