Steefje vond het wel eventjes eng om de molen in te gaan en stond eventje 'heet' in de stapmolen.. =)
Oef, les is verplaats naar Zondag om 17.30 tot 18.15 =), stond verder niks bij de woensdag kwa lessen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zipporah schreef:Flurk de merrie is terug naar de oude eigenaar gegaan wegens problemen met de oude eigenaar en ze was eigenlijk toch te klein voor mij, deed zelf niets met haar.. Had haar een half jaar geleden heel mager gekregen uit Duitsland zonder haar bekeken te hebben, toen heb ik haar toch gehouden, en nu ze eindelijk een beetje normaal is geworden dacht ik laat ik het is even helemaal rond maken ( papieren lagen nog in Duitsland ).. toen begon de vorige eigenaar moeilijk te doen want ze wou er toch meer geld voor dan het eerste bedrag. Kon wel een rechtzaak beginnen en dergelijke maar heb haar toch maar laten ophalen en ik wil me geld terug.. met dat soort mensen wil ik geen zaken doen.. helaas is de merrie er de dupe van.
Gefeliciteerd AndreaB!
Paddocks zijn wel fijn!
Vandaag even gelongeerd en geoefent met het keuringsklaar staan met Robesh.. had daar een paar dagen geleden les voor. Hij doet het goed moet alleen ze rug meer gebruiken maar dat komt nog wel.
Met me merrie deed ik nog wel redelijk veel buitenritten met vriendinnen maar nu heb ik niemandhaha.. iemand nog zin om is mee te gaan op buitenrit?