Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
Maakt me veder niet uit, maar wel even nieuwsgierig, omdat ze er vaak 3/4 keer opstond
), maar kan nergens vinden wanneer de volgende wedstrijd nou eigenlijk is! Wil ik voor ik me inschrijf toch wel eigenlijk weten, haha. Weet jij dat zo uit je hoofd?
.
dat was me verteld. Thanks!
Trots op me fryske hynder

Ben gisteren na paardrijden nog naar de arabiertjes gereden int oosten van t land en toen daar geholpen met een gigantisch stuk gaas in de grond zetten als afscheiding voor de paarden, en er schrikdraad voor gehangen enzo. Pff wát een pokkenwerk zeg. Was wel ontzettend leuk overigens om naderhand de paarden (ongeveer 20 stuks) in de wei te gaan zetten en ze enorme bokkensprongen te zien maken zodra ze ontdekten dat er halverwege ineens een hek stond
We zijn er maar bij gaan zitten op een krukje om ze te zien. Die normaal gesproken zo rustige paardjes deden ineens de staart omhoog en gingen al showend door het weiland met z'n allen, was mooi om te zien. En zodra de groep weer kalmeerde was het natuurlijk tijd om te onderzoeken of je nog langs of over dat hek kon, of misschien onderdoor, want het gras aan de andere kant was natuurlijk nog altijd groener

hopelijk met Patineur dit keer, toppertje. Ylona zei net semi-serieus dat ik maar eens een van de arabjes mee moest nemen voor een wedstrijd