manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 15:25

En Cis is ook weer boven water! Kom maar op met je verhalen, vooral de smeuïge over serious boy trouble? Ik ga donderdag en vrijdag na mijn werk naar Orson, dus als je zin hebt om mee te gaan hoor ik het wel. En anders kom je gewoon eens gezellig langs, da's ook altijd leuk!
Thirz, we moeten zeker ff afspreken voor Gijs z'n fotoshoot, dan kan hij ook mooi vereeuwigd aan de muur!
Anne, leuk als je weer eens mee naar stal wilt! Ik hoor wel wanneer het je uit komt; ik ga toch elke dag haha!
Ga nu snel naar stal voor smid om Orson zijn grote voeten te laten bijwerken :)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:31

Jeej, wat fijn Bar :j

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 21:22

O wat fijn Bar!
Ben echt super blij voor je!
Nu kan je weer lekker slapen!!!

Ik ben net terug van Voice, heb kalkoenen ingedraaid en ben lekker op de wei gaan rijden, dat vondt ze wel leuk.
Ze liep heerlijk!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 19:58

Super dat ze weer thuis is Bar! Niets aan de hand ook verder?

En ik kan de 31ste wel mee naar terras hoor :) Ben dan nog nie op vakantie. *zet het in de agenda*
Owja, beter paard! Dat was ook een eis idd.. Heeft ze nu al nieuwe schoenen? En black-foto met hoofdstel is ook prima hoor :j
Heb nu even geen dag zo in mn hoofd Bianz, maar laat t horen :) Even checken of ik Orson nog herken := Heb ze al te lang niet meer gezien. Al is t nu makkelijk: het paard met de nieuwe bling bling schoenen ;) haha
Hoe is t met jou eigenlijk Bianz?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 20:17

Leuk; dan hebben we 31e terras-date :D Nog meer die meegaan?
Lekker Nel; op de wei rijden, heerlijk de ruimte!
Mag straks paar dagen op paard van iemand passen die op vakantie gaat; dus heb ik straks weer n heus verzorgpaard :+

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 09:38

Loopt Nous nog steeds niet goed Thirz?

Mojito was wel wat dunner geworden en heeft een krauw bij dr oog. Ook is er 1 nagel afgebroken en zijn de kussentjes onder dr voorpootjes wat beschadigd... en dr vacht zal vol kleefbolletjes!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 09:40

Nee, dinsdagmorgen ga ik foto's laten maken, kijken wat daar uit komt.
Mojito is dus flink op avontuur geweest!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 21:07

Balen Thirz, dat nous nog steeds niet goed liep, nu afwachten voor de foto's....spannend....(welk paard ga je verzorgen?)
terrasje lijkt me gezellig....heb geloof ik nog niks de 31e...
al meer mensen die haary potter hebben gezien? wat vonden jullie ervan?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 21:49

Nope Harry Potter nog niet gezien...

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 21:56

domme spelfout in mijn tekst zeg...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-09 14:39

Troost je. Het is wel een vaker voorkomende fout hoor Mariek :P Zit iets in de volgorde van de letters, had laatst ook al te veel a's en te weinig r-en :Y)
Hoe was t met Jade Mariek? En had je nog spierpijn van Stud? :P

Spannend dinsdag dan Thirz.. Komen ze op stal foto's maken?

Harry Potter staat nog steeds op t lijstje om eens met zn allen te gaan zien hier :) Ben wel benieuwd nu!

Gister lekker naar Bergen op Zoom geweest. Was Krabbefoor; hoop kraampjes in de stad, muziek en veel mensen :P Was wel gezellie! Super mooi weer natuurlijk ook. Lekker terrasje gepakt :j Nog even in de schaduw door t park terug gelopen (eerst via een grote omweg in de volle zon naar t park :+) en lekker pannekoeken gegeten in t bos.
En vanmorgen al lekker 2 uur een buitenritje gemaakt :) Heerlijk! Nu druk aan t hopen dat de zon weer terug komt.. Wou lekker in de zon gaan liggen met een boek, maar das zonder zon toch nie zo lekker.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 14:46

Anne_87 schreef:
Hoe was t met Jade Mariek? En had je nog spierpijn van Stud? :P

Ja mn kont deed echt zeer...precies op die zitbeenknobbels...ben gewoon verwend met mn zadel. :D :o
Jade gaat niet helemaal lekker...loopt ook niet helemaal zoals t zou moeten, linksvoor wat onregelmatig. Op t harde, en in de achterste bak viel het wel mee, maar in de voorste bak en roundpen was ze duidelijk onregelmatig, dat zag ik zelfs.... Dus nu ff rustig, en ik hoop dat Anouk (de ostheopaat) woensdag kan komen, dan ben ik vrij, Bianz heeft ff meegekeken, en die dacht dat t aan de spieren lag en niet zozeer aan dr been of hoef...afwachten dus, hoop dat Anouk snel kan....

Fijn dat t gezellie was gister....was ook heerlijk weer. Hebben bij mn moeder ook nog lekker op het balkon gezeten.
Ik ga nu ff naar mn vaders huis, is op vakantie, dus ga ik eens ff lekker in bad..... :P

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-09 14:55

Ow ook Jade een beetje aan t sukkelen dus.. Hoop dat Anouk idd snel kan en dat t daarna weer beter gaat! beetje een ziekenboeg zo met de paardjes zeg..
Haha :P Van dat kleine stukje zitten ook echt al hè. Zwaar verwend mariek ;) duidelijK! :P

Badderse! Ik ga toch even de tuin in met een boek :) Toch warm genoeg, ook zonder zonnetje.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 22:17

Nou, t wordt steeds gekker met die paarden, nu Jade weer kreupel!
Anne_87 schreef:
Spannend dinsdag dan Thirz.. Komen ze op stal foto's maken?

:n Ga met Nous naar Heinkenszand toe.
Net terug van HP: ik heb er wel van genoten hoor! Ben alleen wel erg benieuwd naar t volgende deel... :+

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 08:36

Gisteren was de grote dag bij ons op stal... denk dat shaar zich heeft aangetikt want dr rechtervoorbeen is nu een beetje dik :(!
Hier ook nog iemand met paardenpech dus... sowieso loopt ze de laatste tijd niet zo super, anouk komt vrijdag bij mij :D

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 12:01

Harry Potter was leuk! Vrijdagavond met Kims geweest, hebben ons prima vermaakt!
Balen hoor Bar! Loopt ze niet moeilijk met d'r been? Hopelijk kan Anouk wat voor je doen; het is wel vreemd dat Shaar de laatste tijd niet zo lekker loopt!
Nogmaals succes morgen Thirz, ik ga duimen!!
Marieke lekker in bad geweest gisteren? Met Jade komt het vast ook wel weer goed; in de hoef lijkt het niet te zitten, maar meer in d'r rug. Misschien dat ze Anouk het goed los kan maken waardoor het probleem weer verholpen is.
Anne, lekker aan het genieten tussen je stage door dus. Nog de laatste loodjes, voor je het weet ben je er vanaf!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 12:03

Ik denk dat shaar dr rugweer wat vast zit, dat stukje net achter het zadel... Ik kan het niet voorkomen dat ze daar spanning op bouwt, dus 1x in het half jaar komt Anouk t weer losmaken. Ik merk nu gewoon dat ze niet lekker op dr rechterachterbeen wilt komen en niet goed op de achterhand wil gaan "zitten".
Ze loopt niet kreupel op dr been nu hoorde in net van stalgenootje... zal t vanavond zien,moet nog tot 7 uur werken...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 20:26

Ja de weken vliegen echt om de laatste tijd! :oo Nog maar 1 weekje en dan ff een weekje vakantie, daarna nog maar 3 weken! (oke, 4 weken klinkt toch ook weer niet zo kort :Y) ) Maargoed, telt wel af :) Hoe is t met Orson Bianz?

Ben nog steeds benieuwd naar dit deel van HP :+ Zal zo eerst eens vragen aan mn ouders wanneer we daar eens heen gaan!

En hoe was t met Shaar Bar? Been alweer wat geslonken? Hopen dat ze na de behandeling van Anouk dan weer los is :)

*hoort t weerbericht*
onweer? Storm? :\ Nouja, gelukkig 's nachts! Vrijdag wordt wel terras weer zo te horen! :j

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 21:32

Shaar liep vandaag wel wat losser door dr lijf, been is nog steeds wat dik helaas...

Ik heb HP gezien, vond t wel een gave film!

Ahhh kijk mn lieve poekie!
Afbeelding

En shaar maandag toen ik met dr ging wandelen...
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 11:37

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 19:12

Ah myra! Nee dat wist ik niet! Wel leuk om te lezen dat ze lekker welverdiend pensioen heeft :j én met wilde losse manen nu! Thanks Bar! *met nog steeds t zelfde hoofdstel :+ Raar eigenlijk dat je dat na die tijd nog herkent hè..

En leuke foto's van mojito en Shaar! Mojito weer helemaal de oude? Is ze nog t huis uit geweest na haar avontuur?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 20:44

Mojito mag zaterdag weer voor t eerst naar buiten... ben benieuwd. Ze is er eigenlijk helemaal niet zo mee bezig om naar buiten te komen, denk dat ze behoorlijk geschrokken is!

Shaar dr been is nog steeds dik :(

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:57

Sjittt sjittt sjittt.... het is ongeveer voor 99,99% zeker dat Sharon een peesblessure heeft :(
Woensdag komt er een DA om de pees te scannen.... owwww ik vind het echt zo balen... echt, kan wel janken!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 19:42

Ooooow Bar, echt super vervelend voor je!
Even afwachten dus, we duimen voor je dat het niet zo is!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:09

Balen bar, dat shaar misschien een peesblessure heeft....
Anouk was woensdag ook voor Jade geweest, ze zat flink vast in dr schoft met uitstraling naar dr schouder. Moet nu oefeningen met dr doen om dr schoft en schouders soepel te houden, en mag dinsdag weer rijden, t liefst met n ander zadel, maar dat heb ik niet, dus dan moet ik t iets verder naar achter leggen als normaal...want het zadel is ws ook te smal, moet denk ik gewoon een andere boom in, maar wil even afwachten wat de zadelmaker zegt...(hoop dat ie snel kan want hij is nu op vakantie)
Dinsdag komt er een andere zadelmaker op stal, voor Viola, misschien dat die ook ff naar mijn zadel wil kijken....

Leuk die verzorgster van Myra, idd nog t zelfde hoofstel, fijn te zien dat het goed met dr gaat...

Veel plezier vanaaf op het terras, duik zo lekker mn bedje in...