Melanie_B schreef:Ik ben inmiddels weer terug uit Turkije!Heerlijk gehad!
Jaa? Heb je het uit kunnen houden twee weken, was niet te lang of te veel met je vriend bezig haha

Je bent zeker ook ontzettend bruin!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

We wonen nu langer dan twee jaar samen en doen echt ALLES met elkaar. Soms moet ik hem even ontvluchten maar kan absoluut geen dag zonder hem
Elja schreef:Nou ik ben het soms wel even zat hoorWe wonen nu langer dan twee jaar samen en doen echt ALLES met elkaar. Soms moet ik hem even ontvluchten maar kan absoluut geen dag zonder hem
Kirsten_S schreef:Broccoli schreef:Hoe kun je nou te lang met je vriend zijn?
Dat kan best hoor, dat je het zat word. En mel woont volgens mij nog niet samen dus dat is al heel anders.
Wel eens wat kibbelen, maar dat komt dan gewoon door slaaptekort/chagerijnige bui van een van ons, maar nooit omdat we elkaar zat zijn..
Het gaat juist heel goed tussen ons.. Qua karakter passen we ook echt precies bij elkaar en we hebben dezelfde hobby's zeg maar.. Mijn vriend heeft een bedrijf, en zoals nu in de vakantie, help ik hem een beetje overdag. 'S avonds (vooral nu met het warme weer, of smorgens vroeg) rij ik me paarden en 9 vd 10 keer gaat vriendlief dan mee
We woren elkaar echt nooit zat.. Wij (mijn vriend en ik) verbazen ons er ook wel eens over dat, nu ruim een jaar samen, het zoo bijzonder goed gaat... Hebben we allebei nog nooit eerder gehad
maar we zijn dan ook wel heeeeel verliefd

Broccoli schreef:Maar waarom zou je alles samen doen? Cornel en ik wonen bijna 3 jaar samen, maar hebben wel ieder ons eigen ding. In vakanties kunnen wij gerust alle dagen samen.
We vinden allebei alles leuk wat we doen en betrekken elkaar ook gewoon bij alles!

Elja schreef:Broccoli schreef:Maar waarom zou je alles samen doen? Cornel en ik wonen bijna 3 jaar samen, maar hebben wel ieder ons eigen ding. In vakanties kunnen wij gerust alle dagen samen.
Omdat we zo goed bij elkaar passen doen we alles samenWe vinden allebei alles leuk wat we doen en betrekken elkaar ook gewoon bij alles!
Wel ontzettend leuke pony's en ruiters gezien!!