Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 17:53

ATE schreef:
mntj schreef:
bod is geaccepteerd. morgen gaan we kijken naar de vrachtwagen.
mmm we weten het zelf nog niet helemaal.
zitten dan toch met de trekkracht voor de caravan.
ach eerst maar een kijken of het werkelijk wat is.

??
vrachtwagen?

jajajajajaa wie weet gaan m eerst maar eens goed bekijken.

mntj

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 17:55

heb de wedstrijd zaterdag omgegooid. ipv rone ga ik starten. dus xan als je wil mag je lezen haha.
maak je wel kans op champagne.(als het dit keer mag lukken))

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 19:09

mntj schreef:
heb de wedstrijd zaterdag omgegooid. ipv rone ga ik starten. dus xan als je wil mag je lezen haha.

gaat je lukken ;)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 19:16

mntj schreef:

Zeg maar op tijd hoe laat en waar.
André is weg dus moet ff wat regelen, maar wil je graag lezen (en champagne drinken !)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 19:20

mntj schreef:
heb nog ff gezellig met de meiden staan te kletsen.
zijn altijd de zelfde die de regels aan hun laars lappen. toch mesten en loszetten of longeren. en dat dan in de nieuwe bak.
zielig.
vondt t nu ook wel een beetje simpel hoor. bijna alles staat op het land en diegene die er nog niet op kunnen mogen er niet uiot.
maar goed.. zo is het nu eenmaal.

hihihi ik ben ook "stout" geweest en heb No voor de eerste keer in 3 jaar met knuffeluur ook
in de longeercirkel laten draven en galoperen. En verder heerlijk een half uur over het erg gewandeld. :P

Eigenlijk snap ik niet waarom het niet mag. Het is precies wat je zegt, het merendeel staat op het land
(of gaat naar het strand) en mogen wij die paar paarden die er staan dan niet even uitlaten ?????
Zoveel overlast bezorgen wij toch niet ???

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 19:21

mntj schreef:
nog even met valetijn over troyk geproken haha.

Vertel ! Wat hebben jullie besproken ?

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 19:45

xan schreef:
mntj schreef:
zijn altijd de zelfde die de regels aan hun laars lappen. toch mesten en loszetten of longeren. en dat dan in de nieuwe bak.
zielig.
vondt t nu ook wel een beetje simpel hoor. bijna alles staat op het land en diegene die er nog niet op kunnen mogen er niet uiot.

hihihi ik ben ook "stout" geweest en heb No voor de eerste keer in 3 jaar met knuffeluur ook
in de longeercirkel laten draven en galoperen. En verder heerlijk een half uur over het erg gewandeld. :P

Eigenlijk snap ik niet waarom het niet mag. Het is precies wat je zegt, het merendeel staat op het land
(of gaat naar het strand) en mogen wij die paar paarden die er staan dan niet even uitlaten ?????

tha als iedereen dat gaat doen dan is er hele dag volk ik begrijp wel dat ze ook een paar dagen in het jaar rust willen zal het dan ook nooit doen of je paard moet iets mankeren dan is het een ander verhaal jammer jose dat je het toch heb gedaan

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 20:36

xan schreef:
mntj schreef:
zielig.

geef je gelijk hoor.
merendeel komt zn boxs ook uit door weet ik wat voor smoes of staan al op het land.
volgnend jaar gaan we ook een buitenrit plannen. mogen we allemaal de benen streken haha.
als de regels voor iedereen geld zoals de kerst prima. maar omdat wij afhenkelijk zijn van het betaalde land. kunnen en mogen we nog niet. jammer dan.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:17

ATE schreef:
tha als iedereen dat gaat doen dan is er hele dag volk ik begrijp wel dat ze ook een paar dagen in het jaar rust willen zal het dan ook nooit doen of je paard moet iets mankeren dan is het een ander verhaal jammer jose dat je het toch heb gedaan

"Iedereen" zijn denk ik nog 10 tot 15 paarden.
Die heb ik allemaal zien wandelen en grazen vandaag.

En zoals Mntj zegt, met Kerst staan inderdaad iedereen binnen, dus kan het druk worden in dat uurtje.
Maar nu is het merendeel buiten, dus rustig is het toch wel.
Dus als die 10 tot 15 eigenaars even hun paarden de benen laten strekken en daarna weer netjes
naar huis gaan (dus niet op de picknick banken blijft hangen om iets te roken en of te drinken) is
het toch een rustige dag.
En ik denk dat dat vandaag ook gebeurt is.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 22:23

Ik vind het ronduit belachelijk dat de manege geloten is op feestdagen!!! In berichtjes voor in de krant zeggen ze dat het o zo belangrijk is dat paarden en pony's veel uit stal komen. Maar ze verbieden je wel om op een dag als vandaag je paard uit stal te halen. Ik vind het niet meer van deze tijd. En daarom komt First (zonder smoes) ook gewoon zijn stal uit!!!! Ik heb dat ooit gemeld bij Diana, en het was geen probleem (althans dat denk ik, want ik heb er geen antwoord op gehad. En wie zwijgt stemt toe). Ik hou me wel aan de tijd van het knuffel uur. Ik heb zelfs voor morgen m'n dagdienst geruild naar een avonddienst omdat ik anders 2 dagen m'n paard niet zou kunnen doen. Want morgen is de manege maar tot 16 uur open. Er zijn ook mensen die op feestdagen (overdag) moeten werken.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 22:29

LIQUITA schreef:
Ik vind het ronduit belachelijk dat de manege geloten is op feestdagen!!! In berichtjes voor in de krant zeggen ze dat het o zo belangrijk is dat paarden en pony's veel uit stal komen. Maar ze verbieden je wel om op een dag als vandaag je paard uit stal te halen. Ik vind het niet meer van deze tijd. En daarom komt First (zonder smoes) ook gewoon zijn stal uit!!!! Ik heb dat ooit gemeld bij Diana, en het was geen probleem (althans dat denk ik, want ik heb er geen antwoord op gehad. En wie zwijgt stemt toe). Ik hou me wel aan de tijd van het knuffel uur. Ik heb zelfs voor morgen m'n dagdienst geruild naar een avonddienst omdat ik anders 2 dagen m'n paard niet zou kunnen doen. Want morgen is de manege maar tot 16 uur open. Er zijn ook mensen die op feestdagen (overdag) moeten werken.

Hahaha...ik bedenk me net dat het voor mij de laatste keer is. Bij m'n nieuwe stal zijn ze gewoon van 8:00 uur tot 22:00 uur het hele jaar open!!!

Moet er nog even aan wennen dat ik me om dit soort dingen niet meer druk hoef te maken _/-\o_

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 22:31

xan schreef:
LIQUITA schreef:
Hi Mntj en Xan, we moeten nog wat afspreken voor de foto-shoot. Misschien is volgende week zondag een idee??? Moet het wel knap weer zijn natuurlijk.

Dan is het wel druk op de manege ivm de wedstrijden die gehouden worden.
Is dat handig ??

Ah... nee dat denk ik niet. Ik weet niet wat jullie het best uit komt? Ik kan ook wel doordeweeks een keer.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 22:35

mntj schreef:
LIQUITA schreef:
Hi Mntj en Xan, we moeten nog wat afspreken voor de foto-shoot. Misschien is volgende week zondag een idee??? Moet het wel knap weer zijn natuurlijk.

26e?
dan moeten we snel een wedstrijd rijden en dan op naar de verjaardagen.
mn zoon is jarig en dan vier ik de mijne ook.
je bent welkom hoor voor een borrel.

Tijdens de wedstrijden is het ook niet handig lijkt me. We plannen een andere keer. Borrel??? Gezellig!!! ik hou het even in gedachte ;) .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 22:36

ATE schreef:
mntj schreef:
bod is geaccepteerd. morgen gaan we kijken naar de vrachtwagen.
mmm we weten het zelf nog niet helemaal.
zitten dan toch met de trekkracht voor de caravan.
ach eerst maar een kijken of het werkelijk wat is.

??
vrachtwagen?

Ben ook wel heel benieuwd :D

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 22:36

xan schreef:
Echt super mooi en leuk.
Een prachtig decor van het kasteel Schönbrun.
Natuurlijk ook veel klassieke muziek maar ook veel populaire muziek
gespeeld door het orkest met ongeloofelijk goede zangeressen en tenoren.
Er kwamen 650 blazers op. In een grote ronde opgesteld door de hele arena.
Heel mooi gehoor.
Mary Poppins kwam uit de lucht gezeild om ook nog een paar liedjes te zingen.
Doedelzakspelers gezien en gehoord.
Verder natuurlijk mooi aangeklede dames in prachtige sissi-jurken.
Mooi ballet, ook op de schaats.

En als klap op de vuurpijl kwam er op het laatst een prachtige koets aangereden,
getrokken door 4 prachtige witte paarden.
Met daarop een zingende Jan Smit.
Jan Smit werd ook muzikaal ondersteund door het orkest, en het was prachtig.
Jan ging er ook helemaal mooi van zingen :D

Onze dag kon niet meer stuk.

Echt een prachtig concert.

+:)+ +:)+ +:)+

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:36

jammer voor ate en gipsy denk dat ik dan ook maar regels aan me laars ga doen nu zijn hun waarschijnlijk de eenigste die er niet uit zijn geweest |( |(

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:37

is er nu wel al gemaaid??

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 22:41

ATE schreef:

Volgens mij niet! Regen in de lucht......

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 22:42

LIQUITA schreef:
ATE schreef:

Maar als je nog ff wacht dan is al het gras vanzelf gemaaid. Als ik zo lees staan er dus toch al veel paarden op het land.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:28

ATE schreef:
xan schreef:
Net ff de site gecheckt. Knuffeluur is vanaf 11.00 uur.
Puff gelukkig, kan ik nog ff rustig ontbijten :D

Heb er zo'n hekel aan als ik me op dit soort dagen, voor dit soort dingen zo moet haasten.

Wie zie ik nog meer op het knuffeluur ??????

IS HET ALLEEN KNUFFEL UUR VANDAAG?

lekker he met dat soort dagen, heb je eindelijk eens uitgebreid tijd mag je alleen knuffelen.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:28

Hey win :)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:29

xan schreef:
Zodadelijk ga ik met Joline naar de Arena.
Optreden van André Rieu.

xan schreef:
mntj schreef:
hoe was het??

Echt super mooi en leuk.
Een prachtig decor van het kasteel Schönbrun.
Natuurlijk ook veel klassieke muziek maar ook veel populaire muziek
gespeeld door het orkest met ongeloofelijk goede zangeressen en tenoren.
Er kwamen 650 blazers op. In een grote ronde opgesteld door de hele arena.
Heel mooi gehoor.
Mary Poppins kwam uit de lucht gezeild om ook nog een paar liedjes te zingen.
Doedelzakspelers gezien en gehoord.
Verder natuurlijk mooi aangeklede dames in prachtige sissi-jurken.
Mooi ballet, ook op de schaats.

En als klap op de vuurpijl kwam er op het laatst een prachtige koets aangereden,
getrokken door 4 prachtige witte paarden.
Met daarop een zingende Jan Smit.
Jan Smit werd ook muzikaal ondersteund door het orkest, en het was prachtig.
Jan ging er ook helemaal mooi van zingen :D

Onze dag kon niet meer stuk.

Echt een prachtig concert.

leuk hoor

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:37

LIQUITA schreef:
LIQUITA schreef:

Hahaha...ik bedenk me net dat het voor mij de laatste keer is. Bij m'n nieuwe stal zijn ze gewoon van 8:00 uur tot 22:00 uur het hele jaar open!!!

Moet er nog even aan wennen dat ik me om dit soort dingen niet meer druk hoef te maken _/-\o_

Das dan ook een voordeel van het nieuwe onderkomen van First.
Vind het ook echt niet meer van deze tijd dat de manege een knuffeluurtje heeft op de eerste feest dagen. Eerste kerstdag kan ik nog wel inkomen maar dagen als paas en pinkster, kom onder de kei vandaan en stel je bedrijfsvoering is een keertje bij.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:41

ATE schreef:

LIQUITA schreef:
LIQUITA schreef:

Maar als je nog ff wacht dan is al het gras vanzelf gemaaid. Als ik zo lees staan er dus toch al veel paarden op het land.

ja dat hoorde ik ook al, snap niks van het manege Veldt beleid..... In het vervolg gewoon paard op het land gaan zetten want als je netjes wacht staat je paard de hele zomer binnen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:41

Hackie schreef:
Hey win :)

hey hackie, zag het wat laat dat je er ook bent