haha, nog 138 bladzijdes, dat duurt toch nog wel even? Hier is vandaag grote schoonmaak dag, morgen open huizen dag, dus dan moet alles er goed uit zien!
Xantha
Geplaatst: 25-03-11 13:15
Hahahahahaha, gezellige boel weer hier.
Ilvy, alles goed gegaan??
Lindsey, spannend weer een wedstrijdje! Succes.
Ik had van de week dat filmpje van die slang al op de tv gezien, walgelijk. Het is niet leuk als je gebeten wordt natuurlijk maar wat een dom wicht zeg!!
Zo lekker omkleden en dan strakjes naar stal, kijken of ik er weer eens op kan kruipen vandaag!
nikkielvis
Geplaatst: 25-03-11 13:22
secricible schreef:
haha, nog 138 bladzijdes, dat duurt toch nog wel even? Hier is vandaag grote schoonmaak dag, morgen open huizen dag, dus dan moet alles er goed uit zien!
Dat kan heel snel gaan hoor....
taverno
Geplaatst: 25-03-11 13:22
Cer schreef:
Ooeeeeh laten we het door een newbie doen??
Zolang ik het maar niet hoeft te doen!
Xantha
Geplaatst: 25-03-11 13:25
taverno schreef:
Cer schreef:
Ooeeeeh laten we het door een newbie doen??
Zolang ik het maar niet hoeft te doen!
Ooooooh jij bent een mooie!!
Na hoe lang ben je geen newbie meer dan? We staan alweer een half jaar bij jullie op stal hoor, en we zijn van plan te blijven
taverno
Geplaatst: 25-03-11 13:32
Dan zijn jullie de oude newbie`s. Wel fijn dat jullie blijven!
Ik ben weer bij de levenden hoor! Helemaal high . Ik mag om vier uur naar huis als de morphine is uitgewerkt! Operatie ging goed, alleen moet nog 4 weken in mitella dat is balen..
Zo ben weer redelijk helder . Mijn arm hangt nog redelijk los, het bot is nog niet voldoene aan elkaar gegroeid. Dat komt omdat het een lelijke breuk was en duurt het herstel nog 4 wkn extra. Dat stuk wat uitsteekt groeit dan mee. Het lijkt Grey's Anatomy wel hè? Maar dan zijn jullie een beetje op de hoogte. Heb zelf het gevoel dat m'n arm nog redelijk los hangt.
Balen dat je nog 4 weken in een mitella moet, Ilvy. Wel fijn dat je dit weer achter de rug hebt.
Xantha ging goed vandaag!!!! Esther heeft er eerst even op gereden en ik daarna nog 10 minuutjes. En we hebben lekker even buiten op de dijk uitgestapt, brave Xantha!
ik heb ook gereden maar halverwege ging tence een beetje raar doen,hij liep te kreunen en ging slaan met zijn achterbenen. Ben maar gestopt,hij ging gelijk eten.Had later wel staan schrapen in zijn box maar alles leek weer oké. mogelijk had hij een beetje gaskoliek of zo.(zijn darmen borrelden wel flink)