LIQUITA schreef:We moeten niet te snel gaan hoor, voor we het weten zitten we op pagina 500. We moeten maar snel met z'n alle bij Shenavallie een ritje boeken, voor de opening van deel 8.
lijkt me erg gezellie
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:_sandra schreef:oh jee jo, wat was er aan de hand?
gradus had hem gebeld of hij ee kraantje wou halen
ja en dan weet je dat doet hij wel maar gaat niet ff naar linde toe om te zeggen wat hij voor gradus moet doen
linde vroeg dus wat hij aan het doen was
ja en dan weet je hoe boer nick kan andwoorden

_sandra schreef:ze is met haar pleegouders en broers naar brazilie, om haar biologische moeder te ontmoeten. wat ze nu dus al gedaan heeft. je kunt het een beetje op haar www van hyves volgen! ze heeft het enorm naar haar zin. met veel emoties!
_sandra schreef:Laat maar ff weten als je weg gaat. Ik wil iig proberen uit te slapen, maar wie weet als ik vroeg ben kom ik ook wel ff. Hoef niet persé want Juul is er 's avonds en die laat First ook ff eten, maar vind het wel ff gezellig.als ik wakker word ga ik heen, wil ff rijden, en wil dan voor dat al die kinderen mogen rijden. daarna ff lekker sproetje verwennen. en willie ook. en mav mag ook ff lekkker eten op stal.
xan schreef:LIQUITA schreef:We moeten niet te snel gaan hoor, voor we het weten zitten we op pagina 500. We moeten maar snel met z'n alle bij Shenavallie een ritje boeken, voor de opening van deel 8.
hihi daar zat ik ook net aan te denken.

_sandra schreef:kreeg vanmiddag sms-je van inge. veel pech eerste vakantie dag. ze hadden onderweg een lekke band. alle bagage moest uit de auto in de berm van de weg. flink oponthoudt dus. en op plaats van bestemming zitten ze midden in een weeralarm. hopen dat dat in ieder geval meevalt. we moesten sproet een kus van hun geven. ze miste sproet nu al! ons penny meisje!
LIQUITA schreef:_sandra schreef:Laat maar ff weten als je weg gaat. Ik wil iig proberen uit te slapen, maar wie weet als ik vroeg ben kom ik ook wel ff. Hoef niet persé want Juul is er 's avonds en die laat First ook ff eten, maar vind het wel ff gezellig.als ik wakker word ga ik heen, wil ff rijden, en wil dan voor dat al die kinderen mogen rijden. daarna ff lekker sproetje verwennen. en willie ook. en mav mag ook ff lekkker eten op stal.
. xan schreef:_sandra schreef:kreeg vanmiddag sms-je van inge. veel pech eerste vakantie dag. ze hadden onderweg een lekke band. alle bagage moest uit de auto in de berm van de weg. flink oponthoudt dus. en op plaats van bestemming zitten ze midden in een weeralarm. hopen dat dat in ieder geval meevalt. we moesten sproet een kus van hun geven. ze miste sproet nu al! ons penny meisje!
Arme Inge. Wat een pech.
Ik hoop voor haar dat het nog wel een leuke vakantie wordt.