Stal Jasper deel 4, op Almelo was er veel plezier!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 21:43

Nou vast zoals ik m vandaag aantrof :P Overal modder! Maar geloof dat die vond dat die idd vies was want mocht zelf zijn oren schoonmaken! Nouja de buitenkant dan..

Ah jammer voor je paps! Die wilt natuurlijk ook zijn kleinkind zien!

Grappig he om te zien hoe elk gezin anders reageerd. Iedereen is op zijn eigen manier enthousiast!

Ik heb wel al tegen carlo gezegd dat ik echt niemand erbij wil hebben hoor of vlak daarna.. Bij vrienden van ons stonden sommige familieleden al op de stoep als de moeder nog gehecht moest worden! Nou bij mij niet hoor.. Wil eerst even rustig bijkomen.

Nou ik ga naar bedje toe! Vannacht had ik een reuze fijne nacht NOT!

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 22:09

Wij zijn dus idd ook zo van als jullie geen bezoek willen komen we niet sturen we wel een smsje en kun je reageren wanneer het uit komt. Bianca haar ouders zijn iets 'plakkeriger' om het zo maar te zeggen. Wij zijn ook al vanaf gisteravond op de hoogte gehouden en de ouders van Bianca pas toen de persweeën kwamen. Mijn broer was ang dat ze anders idd de hele dag in het ziekenhuis zouden zitten ;) .

Newie en z'n oren :+ . Dan was ie wel echt vies ja, haha!

Hopelijk slaap je vanacht beter iig!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 07:01

Lauraaa_ schreef:
Rijkie, ik heb teugels voor jou van Belin.
Ik ben morgen van half 10 tot 6 op stal om te werken, zal ik ze voor je meenemen?

Flo was vandaag weer zo lief :+: !

had wel even een foto van jullie met de dames kunnen nemen bedenk ik me nu :+

Ik zie toch duidelijk ook wel spirngtalent bij Flo hihi

Jo beetje geslapen?

Gaat vast wel goed komen met Hugo 8-) Ik snap al dat bezoek ook nooit zo hoor :o

annitavier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 08:06

JoNew schreef:
Nou vast zoals ik m vandaag aantrof :P Overal modder! Maar geloof dat die vond dat die idd vies was want mocht zelf zijn oren schoonmaken! Nouja de buitenkant dan..

Ah jammer voor je paps! Die wilt natuurlijk ook zijn kleinkind zien!

Grappig he om te zien hoe elk gezin anders reageerd. Iedereen is op zijn eigen manier enthousiast!

Ik heb wel al tegen carlo gezegd dat ik echt niemand erbij wil hebben hoor of vlak daarna.. Bij vrienden van ons stonden sommige familieleden al op de stoep als de moeder nog gehecht moest worden! Nou bij mij niet hoor.. Wil eerst even rustig bijkomen.

Nou ik ga naar bedje toe! Vannacht had ik een reuze fijne nacht NOT!

Bij ons wist "bijna" niemand het omdat ik het ook niet wilde dus toen Chris gewassen en netjes aangekleed was hebben we de voor ons belangrijkste mensen mensen gebeld en smsjes gestuurd.

Me zus stond bij de kassa van de AH toen ze gebeld werd en begon toen te huilen hihi en dat terwijl mijn zus ook gewoon nuchter is......

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 11:47

Ik heb weer lekker geslapen :Z Maar zou t nu nog steeds kunnen ;)
Maar vandaag hoef ik neit naar stal dus kan ik lekker relaxen!

Bij kennisje van ons stond echt de hele familie om der bed heen en toen moest ze nog gehecht worden. al geloof ik dat ze dat zelf ook beetje vroeg vond. Nou mooi niet hoor.. Bleh en lijkt mij ook vreselijk als er beneden mensen zitten ofzo..

Hangt denk ook wel af hoelaat je bevalt en waar. Mijn zus moest in het ziekenhuis bevallen en beviel pas rond 0.00 uur. Die belde dus wel vrij snel maar dan weet je toch dat er niemand meer langskomt. En vriendinnetjes van me smste ook dat ze bevallen waren in de nacht. Nouja dan stuur je uiteraard wel felicititaties etc terug maar slaap je daarna weer lekker verder..

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 17:34

Iriss het is donderdagavond :+

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 17:48

Nou relax maar lekker Jo vanavond en op tijd weer naar bedje toe om lekker verder slapen :+ .

Ik ben net nog even langs Hugo geweest, ging nog even cadeautjes geven natuurlijk. Een mooie fotolijst dus gelijk de eerste foto erin gedaan en naast Bianca haar bed gezet. En verder nog een rompertje met een leuke tekst erop en sokjes met op de onderkant I love mama en de andere I love papa :D .
Hugo heeft toch nog een sonde gekregen helaas. Hij moest nogal spugen direct na het voeden. Dus nu doen we telkens eerst gewoon proberen te voeden en als dat niet gaat heel rustig wat voeding door de sonde. Hopelijk gaat hij het snel helemaal zelf doen en blijft alles goed binnen en groeit hij goed straks. Hij heeft wel echt hele grote voeten (ma heeft 43 en pa 45, dus tja slechte genen, haha!). Verder is ie gewoon heeeeeeel schattig!

Iriis__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 19:21

Talida schreef:
Iriss het is donderdagavond :+

Haha, jaja. Ik zal even een paar leuke uitzoeken en dan plaats ik ze wel even! :D

Talida

Re: Stal Jasper deel 4, op Almelo was er veel plezier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 19:23

haha ik zie een foto in je profiel van Lau en Tal die is op de dijk genomen zeker?

Iriis__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 19:25

Talida schreef:
haha ik zie een foto in je profiel van Lau en Tal die is op de dijk genomen zeker?

Ja klopt, op de middeweg. Maar dat is al best lang geleden. ;)

Iriis__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 19:48

Tallie
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 19:52

Zo wat is die zwarte klein op die laatste foto hihi.
Springplurkie <3

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 11:43

Nou idd!

Wordt al een klein paardje zo FLo!

Oh ik moet echt eens die rijbroeken meenemen voor je Belin. Zitten keurig in de tas welke op mijn slaapkamer staat maar meenemen ho maar.. KOm je toevallig morgen snies aanmoedigen??

Dientje_Yara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 12:56

Kel, heb je het dekje al gevonden bij vader dirk?

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 20:23

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 20:25

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 22:14

Pfoe, die eerste gaat wel hard zeg _/-\o_
Dat met die touwtjes lijkt wel grappig, maar niet echt handig als er ook pony's meedoen? :P

sniesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 19:15

Weer heeeeeerlijk gereden! Eerste proef weer super, tweede proef meer lucht over dan de vorige keer dus absoluut verbeterd. We hadden 184 en 175 dus ben weer tevreden en trots op mijn kanjer!

De rest heeft het ook erg goed gedaan ;)

annitavier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 10:17

*\o/* Las idd op HYves de rest ook goed gereden had :) :)

Chris had vanmorgen zijn allereerste zwemles en hij vond het best wel leuk! Iets wat we niet verwacht hadden omdat hij best wel bang voor water is.
Hij wat wel een onwijs lieve juf, scheelt misschien ook :)

sniesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 10:22

Wat leuk Annit! Een lieve juf scheelt natuurlijk enorm :D

Ap en ik hebben vanmorgen galoptraining gedaan in het park. Aan de achterkant langs het water heen in arbeidsgalop rechts, terug in arbeidsgalop links, toen een middengalop heen en weer en toen steeds wisselen via de draf heen en weer. Hij vond het super leuk. Hoop dat we zo de galop wat kunnen verbeteren.

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 16:55

:wave:

Ik ben er weer :D

Hoorde al van de mooie punten van iedereen, gefeliciteerd :)

wollies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 17:36

sniesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 17:40

Moet je morgen weer werken Rijkie?
Ik ben 's ochtends namelijk niet op stal... maar als jij er niet bent, dan zet Aimee ze om 9 uur op het land hoor.

Heb je het leuk gehad?

Dientje_Yara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 17:55

Dank je voor de link van de smit

Ik heb advies nodig
Gister naar de keuring geweest en eigenlijk schrok ik wel over de opmerkingen over haar benen
schieffel rechts voor (op kroonrand)
Toontredend - dit weet ik en door t beslag van nu is t wel erger geworden en is de bult op kroonrand ook ontstaan
piephak (wat is dat?)
voos beenwerk
sprong vol met gallen

sleept rechts achter
mist kracht en stuwing

Over de gallen en schieffel maak ik me wel een beetje zorgen
ga dus op zoek naar een andere hoefsmit voor misschien wel speciaal beslag om het toontredende wat te corrigeren maar ben bang dat ik al te laat ben
hoop dat t geen gevolgen voor de toekomst heeft al die beendingen

Wel hebben we onze B diploma binnen en 2e bij bestgaand
dankzij eric heb ik dit keer mijn proefje een keert GEREDEN en daar kreeg ik ook complimenten voor dat ik mijn oefeningen goed voorbereide helemaal trots

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 17:59

Ik weet niet welke hoefsmit je hebt (ik heb andre) maar je kan het toch overleggen met je hoefsmit?
Piephak is vocht op de hak vaak van slaan tegen iets aan.