Thanks Manon, ik heb het inderdaad druk en ben ook nog is moe.
Ik heb haar gisteren al mijn foto's gestuurd van haar en Victor.
Zal die orginelen nu wel even sturen. Kan je ze uitvergroten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Manon_S schreef:Kirsten misschien moet je wat geduld hebben.
Melissa heeft het vast druk of is erg moe en heeft geen fut om nog aan je foto's te gaan.
Ik begrijp dat je de foto's dolgraag wilt zien, maar het is niet leuk voor Melissa als je steeds gaat ''zeuren'' aan haar hoofd.
Ik ga nu echt, mis me serie anders!

Astor schreef:Goede morgen!
Ik ga nu even met de foto's aan de slag meiden
Maar eerst even een paar naar Kirsten sturen op orgineel formaat want ze wil ze afdrukken!
Iris, als het goed is is er niks stukIk ga vandaag foto's maken en dan merk ik het wel denk ik
Maar hij was zeker gevallen met het tasje erom heen?
echt heeeeeeeeeel lomp, sorryy..
.
Ben zoo benieuwd
Leuke foto's ! Kirsten_S schreef:Zelfde dat Jane ook mee moet gaan doen! Kan ze best,
alleen is het lastig om die stap te zetten..
Hoe vaak ben ik wel niet gelanceerd, is er geweigerd, gevallen, gejankt , gebloed en gezweet. Maar als je eenmaal je eerste parcour foutloos heb gereden en barrage heb gedaan, dan weet je over welk gevoel ik praat
Ik vond het ook best lastig om eraan mee te doen, maar heb me gewoon ingeschreven
Ik zag dat parcours en dacht nee he dat kan ik nooit uit mijn hoofd leren ! maar je hebt het sneller door dan je denkt
1e wedstrijd ook gelijk gelanceerd, maar het was erg leuk en leerzaam dus ik doe zeker vaker mee ! Alleen hoop ik dan op wat minder benauwd weer

.
.
.. 
Iriis_ schreef:Astor schreef:De sprookjeshengst
WOuw Meliss!! Je gaat echt met grote sprongen vooruit!!Wat een super mooie foto!!
Ik wil dat ook leren, dat met die donkere achtergrond

.
? 
?claudiaaB schreef:Wauw mooie foto Meliss! Alleen foto 2 kan ik niet zien...
Manon: Hij ziet er inderdaad al een stuk volwassener uitLeuke foto's !
Kirsten_S schreef:Zelfde dat Jane ook mee moet gaan doen! Kan ze best,
alleen is het lastig om die stap te zetten..
Hoe vaak ben ik wel niet gelanceerd, is er geweigerd, gevallen, gejankt , gebloed en gezweet. Maar als je eenmaal je eerste parcour foutloos heb gereden en barrage heb gedaan, dan weet je over welk gevoel ik praat
Jaa is leuk als Jane ook keertje meedoet met springenIk vond het ook best lastig om eraan mee te doen, maar heb me gewoon ingeschreven
Ik zag dat parcours en dacht nee he dat kan ik nooit uit mijn hoofd leren ! maar je hebt het sneller door dan je denkt
1e wedstrijd ook gelijk gelanceerd, maar het was erg leuk en leerzaam dus ik doe zeker vaker mee ! Alleen hoop ik dan op wat minder benauwd weer

.
.
.
? 
!!
.
.