Elja schreef:Kirsten beter zeg je nu af en ga je vogledne week twee keer rijden ofzo! Denk even aan je gezondheid
Hahah neeen anna jouwe zijn zeker weten mooier :d
Wil je ze hebben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elja schreef:Kirsten beter zeg je nu af en ga je vogledne week twee keer rijden ofzo! Denk even aan je gezondheid
Hahah neeen anna jouwe zijn zeker weten mooier :d

Annie_ schreef:Maar ik vind zelf de symptomen ook op kinkhoest lijken,
en als je het gehad heb er is altijd kans dat je het nogeen keertje
krijgt.
zijn ook mensen die 2 keer de water pokken krijgen.
Kirsten_S schreef:jaaa hoe ze het beschrijven , dus in het begin verhoudheid. Het enige wat niet klopt is de gierende ademhaling want ik hoest net zolang totdat ik blauw aanloop en vergeet ik adem te halen door me neus
Kirsten_S schreef:Waarom niet mel?!
Trouwens dat plan met dat kostuum oliebol ga ik denk ik niet doen, miss iets simpels maar dat niet. ik bedenk me net dat er ook kerstbomen zijn en versiering, dus lijkt me niet handig dat ik er dan ook nog met een versiering bovenop zit.. Hij gaat toch al raar doen, dat kan ik nu al dromen, maarjaah wel leerzaam natuurlijk maar dat doe ik hem niet aan
Annie_ schreef:Omg vandaag had ik herkanzing toch,
nouw echt raar een jongen maakte de heletijd
biggen geluiden echt in 1 stuk door.
ik dacht hij doet het expres maar 80 minuten later deed ie het nog steeds
Annie_ schreef:Blee ik haat engels ben al de hele middag er mee aan het leren
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Waarom niet mel?!
Trouwens dat plan met dat kostuum oliebol ga ik denk ik niet doen, miss iets simpels maar dat niet. ik bedenk me net dat er ook kerstbomen zijn en versiering, dus lijkt me niet handig dat ik er dan ook nog met een versiering bovenop zit.. Hij gaat toch al raar doen, dat kan ik nu al dromen, maarjaah wel leerzaam natuurlijk maar dat doe ik hem niet aan
Ben wel benieuwd wat je van plan was eigenlijk![]()
Wil je dat nu wel verklappen?
miss een volgend jaar plan

Annie_ schreef:Goed opletten dat z eje niet te veel antibiotica gaan voeren,
je mag er max maar 3 per jaar.